Możliwość realizacji przelewów walutowych w trybie zwykłym
i przyspieszonym
Korzystne kursy 18 walut, w tym również walut egzotycznych typu: peso
meksykańskie, dolar singapurski, rand południowoafrykański
Nie pobieramy żadnych ukrytych opłat. Stosujemy
jasne i przejrzyste zasady.
Poznaj korzyści
Szybkie płatności do kontrahentów w walucie lokalnej
Poprawa relacji biznesowych
Ograniczenie ryzyka kursowego - kurs ustalony w momencie zlecenia
płatności
Transakcje wysokokwotowe bez limitów
Możliwość negocjacji kursów przy wysokich kwotach wymiany
Brak konieczności posiadania konta walutowego, aby wysyłać pieniądze do innej osoby
Korzystne kursy walut
Wygodne metody wpłat (BLIK, Przelewy24, Google Pay, PayPal, Apple Pay, wpłaty kartą i przelewem
tradycyjnym)
Możliwość ustanowienia Planera, czyli automatyczny zakup waluty dla każdej płatności cyklicznej czy własnych
celów
Wysoka jakość obsługi klienta
14 lat na rynku - zaufanie
liczone w milionach
522 000
zadowolonych Klientów
1 166 788
pozytywnych opinii wg Opineo
20 000 000
złotych wymienianych w ciągu doby
Potwierdzenie jakości i rzetelności
Polityka cookies
Serwis InternetowyKantor.pl wykorzystuje pliki cookies. Możesz zaakceptować lub odrzucić wszystkie
pliki cookies poza niezbędnymi do funkcjonowania serwisu oraz zmienić ich ustawienia.
Więcej informacji znajdziesz w naszej
Polityce cookies.
Ustawienia plików cookies
Serwis InternetowyKantor.pl wykorzystuje pliki cookies. Możesz zaakceptować lub odrzucić wszystkie
pliki cookies poza niezbędnymi do funkcjonowania serwisu oraz zmienić ich ustawienia.
Więcej informacji znajdziesz w naszej
Polityce cookies.
Zarządzaj preferencjami zgody
Cookies niezbędne
Zawsze aktywne
Te pliki cookie są niezbędne dla prawidłowego działania strony. Umożliwiają nam m.in. zapamiętywanie
wyrażonych przez Ciebie zgód, wybranych ustawień, zawartości formularzy itp. Możesz zablokować techniczne
cookies w ustawieniach swojej przeglądarki, ale wówczas system może przestać działać lub nie działać
poprawnie.
Cookies analityczne
Umożliwiają nam kolekcjonowanie danych na temat stron, które wyświetlasz, działań, jakie na nich podejmujesz
czy miejsc, z których do nas trafiasz. Dzięki nim możemy wprowadzać ulepszenia na naszej stronie oraz
mierzyć
skuteczność naszych działań marketingowych.
Cookies marketingowe
Dzięki nim możemy dostosowywać treści do konkretnego odbiorcy i prowadzić kampanie marketingowe.