pl

Kantor internetowy nr 1 w Twojej kieszeni

Sprawdzaj kursy i wymieniaj waluty w aplikacji mobilnej InternetowyKantor.pl

Aplikacja mobilna wizualizacja
Aplikacja mobilna wizualizacja czterech funkcji

Aplikacja bez ograniczeń

W aplikacji mobilnej masz dostęp do wszystkich funkcjonalności Panelu Klienta. Możesz wygodnie korzystać z aplikacji bez potrzeby logowania się przez przeglądarkę internetową.

Kursy walut

Sprawdzaj aktualne notowania EUR, USD, CHF, GBP i 16 innych walut.

Wymiana walut

Zlecaj nowe wymiany i zatwierdzaj otwarte transakcje gdziekolwiek jesteś.

Wykresy

Przejrzyste wykresy walut dla 6 zakresów czasowych. Szybki podgląd wykresu podczas składania zlecenia wymiany.

Przelewy zagraniczne

Wymieniaj i wysyłaj walutę bezpośrednio za granicę na konto własne lub do innego odbiorcy.

Dla Twojej wygody i bezpieczeństwa

Bezpieczne logowanie

Ustaw swój PIN, żeby logować się do aplikacji szybko i bezpiecznie. Możesz użyć też biometrii - czytnika linii papilarnych lub rozpoznawania twarzy.

Widget

Dodaj widget do swojego pulpitu i obserwuj kurs wybranej waluty bez uruchamiania aplikacji.

Autoryzacja mobilna

To sposób zatwierdzania transakcji i zmian w profilu za pomocą aplikacji mobilnej, bez potrzeby kodów SMS.

Aplikacja mobilna sposoby logowania
Aplikacja mobilna dostępne sklepy z aplikacjami

Pobierz darmową aplikację InternetowyKantor.pl

Wymieniaj walutę w aplikacji mobilnej InternetowyKantor.pl gdziekolwiek jesteś.

Często zadawane pytania

Do czego służy PIN?

PIN służy do bezpiecznego logowania się do aplikacji. Ustawiasz go przy pierwszym logowaniu po podaniu adresu e-mail oraz Twojego hasła do InternetowyKantor.pl. Przy kolejnych logowaniach do aplikacji będziesz używał już tylko numeru PIN. Rekomendujemy użycie unikalnego numeru PIN i niezapisywanie go nigdzie w telefonie.

Co zrobić jeżeli zapomniałem PIN?

Jeżeli nie pamiętasz PIN-u, masz możliwość ustawienia go jeszcze raz. w tym celu skorzystaj z opcji “Nie pamiętam kodu”. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail oraz hasła, którego używasz do logowania się do InternetowyKantor.pl. Jeżeli będą poprawne, będziesz mógł ustawić nowy PIN.

Czy aplikacja InternetowyKantor.pl jest bezpłatna?

Tak, aplikacja InternetowyKantor.pl jest bezpłatna – zarówno dla iPhone, jak i telefonów z Androidem.

Czy mogę się zalogować do aplikacji poprzez odcisk palca?

Tak. Przy pierwszym logowaniu do aplikacji InternetowyKantor.pl nadasz kod PIN. Kiedy pierwszy raz użyjesz PIN-u aplikacja zapyta Cię czy chcesz używać odcisku palca (lub FaceID). Wystarczy, że wybierzesz “Tak” i przy kolejnym logowaniu aplikacja automatycznie zapyta Cię o przyłożenie palca do czytnika.

Czy poprzez aplikację mogę edytować swoje dane lub konta bankowe?

Tak, aplikacja daje dostęp do wszystkich funkcjonalności Panelu Klienta InternetowyKantor.pl

Jaka jest minimalna wersja systemu Android/iOS, na której działa aplikacja?

Minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to iOS 11 oraz Android 6.0 (stan na listopad 2020)

Czy mogę zainstalować aplikację na wielu urządzeniach?

Tak, można bez problemu zainstalować naszą aplikację na wielu telefonach i tabletach

Jak sprawdzić wersję aplikacji, której używam?

Jeśli korzystasz z najnowszej wersji, na ekranie startowym możesz kliknąć w logo InternetowyKantor.pl i przeczytać informacje o aplikacji.

Jeśli korzystasz ze starej wersji aplikacji, informacje te możesz znaleźć w menu w zakładce “O aplikacji”

Znalazłem błąd w aplikacji lub mam pomysł na jej ulepszenie – gdzie mogę to zgłosić?

Jeżeli znalazłeś jakiś błąd w aplikacji lub masz pomysł na jej ulepszenie, prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres biuro@internetowykantor.pl. Wszelkie informacje dodatkowe typu:

  1. nazwa i model telefonu,
  2. wersja systemu operacyjnego zainstalowanego na telefonie,
  3. opis jak doszło do pojawienia się błędu,
  4. wersja aplikacji, którą używasz,

będą pomocne w rozwiązaniu Twojego problemu. Za wszelkie sugestie dotyczące rozwoju aplikacji serdecznie dziękujemy!

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić!
Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00