Często zadawane pytania
Do czego służy PIN?
PIN służy do bezpiecznego logowania się do aplikacji. Ustawiasz go przy pierwszym logowaniu po podaniu adresu e-mail oraz Twojego hasła do InternetowyKantor.pl. Przy kolejnych logowaniach do aplikacji będziesz używał już tylko numeru PIN. Rekomendujemy użycie unikalnego numeru PIN i niezapisywanie go nigdzie w telefonie.
Co zrobić jeżeli zapomniałem PIN?
Jeżeli nie pamiętasz PIN-u, masz możliwość ustawienia go jeszcze raz. w tym celu skorzystaj z opcji “Nie pamiętam kodu”. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail oraz hasła, którego używasz do logowania się do InternetowyKantor.pl. Jeżeli będą poprawne, będziesz mógł ustawić nowy PIN.
Czy aplikacja InternetowyKantor.pl jest bezpłatna?
Tak, aplikacja InternetowyKantor.pl jest bezpłatna – zarówno dla iPhone, jak i telefonów z Androidem.
Czy mogę się zalogować do aplikacji poprzez odcisk palca?
Tak. Przy pierwszym logowaniu do aplikacji InternetowyKantor.pl nadasz kod PIN. Kiedy pierwszy raz użyjesz PIN-u aplikacja zapyta Cię czy chcesz używać odcisku palca (lub FaceID). Wystarczy, że wybierzesz “Tak” i przy kolejnym logowaniu aplikacja automatycznie zapyta Cię o przyłożenie palca do czytnika.
Czy poprzez aplikację mogę edytować swoje dane lub konta bankowe?
Tak, aplikacja daje dostęp do wszystkich funkcjonalności Panelu Klienta InternetowyKantor.pl
Jaka jest minimalna wersja systemu Android/iOS, na której działa aplikacja?
Minimalna wymagana wersja systemu operacyjnego to iOS 11 oraz Android 6.0 (stan na listopad 2020)
Czy mogę zainstalować aplikację na wielu urządzeniach?
Tak, można bez problemu zainstalować naszą aplikację na wielu telefonach i tabletach
Jak sprawdzić wersję aplikacji, której używam?
Jeśli korzystasz z najnowszej wersji, na ekranie startowym możesz kliknąć w logo InternetowyKantor.pl i przeczytać informacje o aplikacji.
Jeśli korzystasz ze starej wersji aplikacji, informacje te możesz znaleźć w menu w zakładce “O aplikacji”
Znalazłem błąd w aplikacji lub mam pomysł na jej ulepszenie – gdzie mogę to zgłosić?
Jeżeli znalazłeś jakiś błąd w aplikacji lub masz pomysł na jej ulepszenie, prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres biuro@internetowykantor.pl. Wszelkie informacje dodatkowe typu:
- nazwa i model telefonu,
- wersja systemu operacyjnego zainstalowanego na telefonie,
- opis jak doszło do pojawienia się błędu,
- wersja aplikacji, którą używasz,
będą pomocne w rozwiązaniu Twojego problemu. Za wszelkie sugestie dotyczące rozwoju aplikacji serdecznie dziękujemy!