Często zadawane pytania
Jak zlecić przelew wymienionej waluty do odbiorcy?
Podczas zlecania transakcji w Panelu Klienta wystarczy, że wprowadzisz dane i numer bankowy osoby, do której chcesz odesłać środki oraz zaznaczysz, że nie jesteś właścicielem danego rachunku. Zleceniodawcą przelewów w InternetowyKantor.pl jest zawsze nasza firma Currency One SA, dlatego aby odbiorca zidentyfikował płatność, która pochodzi od Ciebie, ważne jest abyś wpisał odpowiedni tytuł przelewu wychodzącego np. swoje dane lub numer umowy kredytowej czy faktury.
Dlaczego w przypadku tej usługi mogę wybrać tylko ręczne zatwierdzanie kursu?
Jest to podyktowane względami bezpieczeństwa. Podczas wymiany samodzielnie potwierdzisz dane odbiorcy oraz wskażesz rachunek bankowy.
Dlaczego nadawcą przelewu jest Currency One?
Spółka Currency One jest operatorem serwisu InternetowyKantor.pl, dlatego wszystkie przelewy wychodzące są wysyłane w jej imieniu (jest nadawcą przelewu).
Jak mogę wysłać do odbiorcy dokładnie odliczoną kwotą?
Najpierw wpłać odrobinę więcej, aby na pewno wystarczyło do zakupu określonej przez Ciebie kwoty waluty. Podczas ręcznego zatwierdzania przelewu, będziesz mógł wpisać dokładną kwotę przelewu, a resztę zwrócimy na Twoje konto.
Co mam zrobić, kiedy nie znam pełnych danych odbiorcy ?
Skontaktuj się z odbiorcą przelewu, zapytaj o jego dane, o które prosimy. Podanie pełnych prawidłowych danych jest konieczne. Jeśli dane odbiorcy będą niepełne, bank odbiorcy może odrzucić taki przelew.
Kto może być odbiorcą przelewu?
Odbiorcą przelewu może zostać każda osoba (fizyczna lub prawna), której chcesz przesłać środki wymienione w InternetowyKantor.pl. Możesz wskazać dowolną osobę, ważne abyś podał nam jej prawidłowe dane potrzebne do wykonania przelewu. W ten sposób możesz zapłacić fakturę za towary i usługi lub przesłać walutę bliskiej Ci osobie.
Czy mogę dodać rachunek kredytowy?
Tak, odbiorcą przelewu może być bank, w którym spłacasz kredyt. Jeśli taki rachunek nie jest tylko Twoim indywidualnym kontem, możesz dodać taki rachunek w profilu zaznaczając, że nie jesteś jego właścicielem. Dodaj w tytule przelewu wychodzącego numer umowy kredytowej, aby bank łatwo zidentyfikował Twoją wpłatę.
Czy mogę wykonać najpierw wpłatę a potem dodać rachunek bankowy odbiorcy?
Nie, najpierw należy dodać rachunek bankowy, a dopiero potem zlecić wymianę i wysłać do nas przelew. Każdy rachunek ma indywidualnie przez system przyporządkowany kod, który pojawia się również w tytule przelewu. Dlatego już na samym początku na etapie zlecania transakcji należy wskazać dany rachunek.
Jeśli najpierw wyślesz do nas przelew a docelowy rachunek odbiorcy nie będzie dodany, to będziesz mógł zwrócić środki na swoje konto lub wysłać je na inne konto, które miałeś już wcześniej dodane na profilu.