pl

Wymiana „Po aktualnym kursie…”
(Usługi z akceptacją kursu)

Wymiana „Po aktualnym kursie…” jest najczęściej wybieranym sposobem realizacji transakcji wymiany walut w naszym serwisie.

Kurs wymiany walut

KROK 1 - Zaakceptuj kurs wymiany waluty

Podczas składania zlecenia akceptujesz kurs wymiany, dzięki temu od razu wiesz, ile zapłacisz i jaką kwotę otrzymasz. Zaakceptowany kurs nie zmieni się, będzie obowiązujący dla Twojej transakcji bez względu na to, czy kurs rynkowy ulegnie zmianie.

Przelew środków

KROK 2 - Przelej środki do InternetowyKantor.pl

Aby doszło do wymiany po zaakceptowanym przez Ciebie kursie konieczne jest, abyś zaraz po złożeniu zlecenia w Panelu Klienta wybrał metodę płatności i wykonał do nas przelew.

Pamiętaj, że złożenie zlecenia wiąże się z obowiązkiem wpłaty kwoty potrzebnej do wymiany waluty.

Szybkie płatności

Aby przyspieszyć wymianę skorzystaj z szybkiej i wygodnej
płatności przez Przelewy24. Sprawdź metody płatności

Często zadawane pytania

Co się stanie, jeżeli wpłacę inną kwotę niż ta, która pojawiła się w danych do płatności podczas zlecania wymiany?

W Panelu Klienta zawsze pokazujemy Ci, jaką dokładnie kwotę należy wpłacić w przypadku zatwierdzenia wymiany “Po aktualnym kursie…” (Akceptacji kursu przed wpłatą). Aby transakcja wymiany przebiegła prawidłowo, należy przesłać na nasze konto dokładnie taką kwotę, jaką wskazujemy w panelu. W przeciwnym wypadku mogą nastąpić opóźnienia i trudności z zaksięgowaniem Twoich środków w Panelu Klienta, a transakcja może nie być zatwierdzona automatycznie. Zarówno w przypadku otrzymania kwoty mniejszej, jak i większej, niż ta którą akceptowałeś, możesz spodziewać się kontaktu z naszej strony.

Co, jeżeli mam limit w banku i nie mogę wpłacić zadeklarowanej kwoty od razu?

Aby doszło do wymiany wybranej przez Ciebie kwoty oczekujemy na konkretną wpłatę z odpowiednim tytułem w jednym przelewie. Jeśli nie otrzymamy odpowiedniego przelewu środków w kwocie wskazanej w Panelu Klienta, wówczas nie dojdzie do wymiany. Jeśli nie możesz wysłać odpowiedniej kwoty, ponieważ masz ograniczenia wypłat na swoim rachunku, skontaktuj się ze swoim bankiem i zmień ustawione limity lub wykonaj kilka osobnych wymian na mniejsze kwoty mieszczące się w dziennym limicie wypłat z Twojego rachunku.

Czy mogę dopłacić brakującą kwotę do transakcji?

Nie, ponieważ oczekujemy jednorazowego przelewu w konkretnej kwocie, którą zaakceptowałeś wcześniej w Panelu Klienta. Nie można dzielić kwoty wymiany na dwa przelewy. W związku z tym dopłata nie spowoduje realizacji Twojej transakcji. Taka dopłata może zostać uznana przez system jako wpłata na poczet innego rodzaju transakcji a nie tej, którą rozpocząłeś.

Z jakim tytułem mam wysłać przelew?

Każde Twoje zlecenie wymiany “Po aktualnym kursie…” jest indywidualną transakcją. W danych do przelewu wskażemy Ci konkretny, unikalny tytuł do przelewu, który jest jednocześnie numerem Twojej transakcji. To bardzo ważne, abyś go nie zmieniał i wysłał przelew dokładnie z takim tytułem, jaki wskazaliśmy w Panelu Klienta dla konkretnej transakcji. Jeśli podasz inny - własny - tytuł, transakcja zostanie wstrzymana do czasu wyjaśnienia.

Czy istnieje limit wymiany z wykorzystaniem usługi zatwierdzania transakcji “Po aktualnym kursie…”?

Limity obowiązują tylko dla wymiany “Po aktualnym kursie…” (Akceptacji kursu przed wpłatą). Przy pierwszej wymianie w serwisie z wykorzystaniem tej funkcji możesz wymienić maksymalnie 10 000 PLN. Jeżeli realizujesz kolejną wymianę w serwisie, to limit środków, które możesz wymienić wynosi 100 000 PLN. Jeśli kwota Twojej wymiany przekroczy ten limit, opcja po aktualnym kursie będzie niedostępna, mimo to będziesz mógł wybrać inny sposób wymiany, np: Chcę ręcznie potwierdzić kurs na kilka sekund przed wymianą, kiedy kurs będzie dla mnie odpowiedni . W przypadku wybrania innego sposobu zatwierdzania wymiany nie obowiązują takie ograniczenia.

Dlaczego nie mogę anulować transakcji wymiany “Po kursie…”?

Sprzedaż i zakup waluty “Po kursie…” w InternetowyKantor.pl nie jest tym samym, co zakupy znane ze sklepów e-commerce, z których możesz zrezygnować. Składając zlecenie wymiany w tej opcji zawierasz wiążącą transakcję i zobowiązujesz się do wpłaty niezbędnych środków. Po zawarciu transakcji kupujemy dla Ciebie wybraną kwotę, zabezpieczając w ten sposób kurs dla Twojej wymiany, co wiąże się z kosztami po naszej stronie. Właśnie dlatego prosimy Cię o wykonanie wpłaty niezwłocznie po złożeniu zlecenia wymiany w Panelu Klienta. W sytuacji braku wpłaty musimy sprzedać przygotowaną dla Ciebie kwotę. Zgodnie z regulaminem możemy w takim wypadku przenieść na Ciebie koszty związane ze zmianą kursu.

Na wypadek gdybyś zapomniał wpłacić środki na realizację wymiany, otrzymasz od nas dodatkowe przypomnienie SMS i e-mail.

Czy środki po wymianie mogą zostać odesłane na dowolny rachunek?

Tak, środki po wymianie z akceptacją kursu mogą zostać odesłane zarówno na Twój własny rachunek, jak i na rachunek innego odbiorcy.

Czy dla tej usługi muszę ponownie “zaufać” rachunek?

Tak, przy pierwszym zakupie waluty po gwarantowanym kursie, będziemy Cię prosić o zatwierdzanie transakcji za pomocą SMSa, nawet jeśli wcześniej konto odbiorcy zostało dodane do listy zaufanych Rachunków Bankowych. Możesz również ponownie “zaufać” rachunek, wówczas przy kolejnych transakcjach nie będziesz proszony o kod SMS.

Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00