Twoja pierwsza wymiana w Internetowykantor.pl
Zobacz, jak krok po kroku wymienić walutę w naszym kantorze internetowym. To bardzo proste!
Pamiętaj też, że możesz skontaktować się z nami, jeżeli pojawią się dodatkowe pytania.
1 Załóż konto w Internetowykantor.pl
Pierwszym krokiem jest rejestracja w naszym serwisie. Przejdź do strony rejestracji i wypełnij wszystkie pola formularza. Szczególną uwagę zwróć na adres e-mail, z którego będziesz korzystać podczas logowania się do serwisu.
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o zniżkach i innych ważnych komunikatach, zaznacz opcję „Chcę otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w Internetowykantor.pl”. Kliknij na przycisk „Zarejestruj się teraz”, żeby zakończyć rejestrację.
2 Potwierdź rejestrację w serwisie
Potwierdź rejestrację i aktywuj swoje konto, klikając na link aktywacyjny w mailu, który od nas dostałeś. Wiadomość ma tytuł „Dokończ rejestrację w Internetowykantor.pl” i powinna znaleźć się w Twojej skrzynce mailowej w ciągu kilku minut od momentu rejestracji. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila, skontaktuj się z nami.
Po kliknięciu na link i udanym potwierdzeniu rejestracji, zobaczysz w panelu odpowiednią ikonkę („haczyk”).
3 Uzupełnij swoje dane osobowe
Kliknij na link „Dodaj dane” i wpisz swoje imię, nazwisko oraz obywatelstwo.
Jeżeli będziesz wymieniać walutę na potrzeby firmowe, zmień typ konta w rozwijanej liście wybierając odpowiednią formę prawną, wprowadź nazwę i siedzibę firmy, numer NIP oraz dane reprezentanta, który będzie przeprowadzał transakcje w imieniu firmy.
Pamiętaj, że wprowadzone dane muszą się zgadzać z danymi, na które są zarejestrowane Twoje rachunki bankowe.
4 Wprowadź numery rachunków, które użyjesz do wymiany
Dodaj przynajmniej dwa rachunki – jeden złotówkowy i jeden walutowy. Pamiętaj, że rachunek, z którego masz zamiar przelać do nas środki na wymianę, musi należeć do Ciebie.
Jeżeli chcesz dodać więcej rachunków, możesz to zawsze zrobić w zakładce "Ustawienia" → "Konta bankowe".
Nie masz jeszcze konta walutowego? Sprawdź gdzie i jak możesz takie konto założyć.
Jeżeli chcesz, żeby wymienione środki zostały wysłane na konto, którego nie jesteś właścicielem (np. na konto członka rodziny czy kontrahenta), to dodaj ten rachunek wybierając opcję "Nie, nie jestem właścicielem konta".
Po uzupełnieniu danych osobowych i rachunków, zobaczysz komunikat „Dziękujemy za uzupełnienie danych”. Oznacza to, że możesz rozpocząć już swoją pierwszą wymianę.
5 Rozpocznij wymianę
W zakładce „Nowa wymiana” ustaw odpowiednie opcje dla swojej transakcji. Na obrazku są zaprezentowane ustawienia dla przykładowej transakcji kupna 100 euro.
6 Wybierz opcje wymiany
W pierwszym kroku możesz wybrać po jakim kursie chcesz dokonać wymiany. Jeśli preferujesz wygodę, wybierz wymianę po kursie z momentu, w którym otrzymamy Twój przelew. Jeśli wolisz ręcznie decydować o kursie wymiany, wybierz jedną z pozostałych dwóch opcji.
Jeśli wybrałeś wymianę “Po kursie z momentu, kiedy otrzymacie mój przelew”, będziesz mógł zdecydować, czy po wymianie chcesz otrzymać resztę.
7 Wybierz metodę płatności
Dla Twojej wygody oferujemy kilka metod płatności. Niektóre metody płatności są dostępne tylko w wybranych bankach.
8 Przejrzyj podsumowanie zlecenia
Przed złożeniem zlecenia możesz jeszcze raz sprawdzić, czy wszystkie parametry wymiany się zgadzają.
9 Uzupełnij dane dokumentu tożsamości
Po kliknięciu w przycisk "Złóż zlecenie", przed pierwszą transakcją, poprosimy Cię o uzupełnienie informacji odnośnie Twojego dokumentu tożsamości. Po uzupełnieniu danych automatycznie przejdziesz dalej do kolejnych kroków.
W celu weryfikacji podanych danych możemy poprosić Cię o dokument potwierdzający tożsamość.
10 Dokonaj płatności wybraną wcześniej metodą
Jeśli wybrałeś płatność przez Przelewy24
Zostaniesz przekierowany na stronę Przelewy24, a następnie wprost do systemu bankowości internetowej swojego banku. Tam dokonasz płatności i powrócisz na stronę Internetowykantor.pl.
Jeśli wybrałeś “Samodzielnie wykonam przelew”:
Zobaczysz instrukcję przelewu środków z Twojego konta na rachunek Internetowykantor.pl. Zaloguj się do swojego konta bankowego i zleć przelew środków do Internetowykantor.pl według podanej instrukcji. Skopiuj wyświetlone dane do formularza zlecania przelewu w Twoim banku. Nie zmieniaj podanego tytułu przelewu – może to opóźnić zaksięgowanie przelewu w naszym systemie.
Po wykonaniu przelewu wróć na stronę z instrukcją i kliknij “Dalej”, a następnie potwierdź, że wykonałeś przelew.
Jeśli wybrałeś “Zeskanuję kod QR przez aplikację mobilną banku”:
Otwórz na swoim telefonie aplikację mobilną banku i zrób przelew, korzystając z opcji skanowania kodu QR.
11 Sprawdź potwierdzenie złożenia zlecenia
Po płatności zobaczysz potwierdzenie zlecenia oraz jego status. Nie musisz czekać na tej stronie na zmianę statusu - o zaksięgowaniu Twojej wpłaty powiadomimy Cię mailem.
W każdej chwili możesz też zalogować się do Panelu Klienta i sprawdzić status w zakładce “Moje transakcje” - tu będziesz mógł zatwierdzić transakcję, jeśli wybrałeś opcję "Chcę ręcznie potwierdzić kurs"
12 Oczekuj na przelew wymienionych środków
Po zatwierdzeniu transakcji, realizujemy Twoją wymianę i odsyłamy wymienione środki w najlepszym przypadku w ciągu kilkunastu minut, a najpóźniej następnego dnia roboczego. Po wysłaniu środków, otrzymasz maila z potwierdzeniem.
Wymienione środki pojawią się na wskazanym koncie w najlepszym przypadku w ciągu 15 minut, a najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu wysłania. Więcej o czasach realizacji
Załóż darmowe konto
Rejestracja zajmie Ci tylko 30 sekund i do niczego nie zobowiązuje