Twoja pierwsza wymiana w Internetowykantor.pl

Zobacz, jak krok po kroku wymienić walutę w naszym kantorze internetowym. To bardzo proste!
Pamiętaj też, że możesz skontaktować się z nami, jeżeli pojawią się dodatkowe pytania.

1 Załóż konto w Internetowykantor.pl

Pierwszym krokiem jest rejestracja w naszym serwisie. Przejdź do strony rejestracji i wypełnij wszystkie pola formularza. Szczególną uwagę zwróć na adres e-mail, z którego będziesz korzystać podczas logowania się do serwisu.

Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o zniżkach i innych ważnych komunikatach, zaznacz opcję „Chcę otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w Internetowykantor.pl”. Kliknij na przycisk „Zarejestruj się teraz”, żeby zakończyć rejestrację.

Formularz rejestracji w Internetowykantor.pl

2 Potwierdź rejestrację w serwisie

Potwierdź rejestrację i aktywuj swoje konto, klikając na link aktywacyjny w mailu, który od nas dostałeś. Wiadomość ma tytuł „Dokończ rejestrację w Internetowykantor.pl” i powinna znaleźć się w Twojej skrzynce mailowej w ciągu kilku minut od momentu rejestracji. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila, skontaktuj się z nami.

Po kliknięciu na link i udanym potwierdzeniu rejestracji, zobaczysz w panelu odpowiednią ikonkę („haczyk”).

Udane potwierdzenie rejestracji w Internetowykantor.pl

3 Uzupełnij swoje dane osobowe

Kliknij na link „Dodaj dane” i wpisz swoje imię, nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL (lub datę urodzenia, jeżeli masz inne obywatelstwo niż polskie).

Formularz dla osoby fizycznej

Jeżeli będziesz wymieniać walutę na potrzeby firmowe, zmień typ konta w rozwijanej liście wybierając odpowiednią formę prawną, wprowadź nazwę i siedzibę firmy, numer NIP oraz dane reprezentanta, który będzie przeprowadzał transakcje w imieniu firmy.

Formularz dla spółki z o.o.

Pamiętaj, że wprowadzone dane muszą się zgadzać z danymi, na które są zarejestrowane Twoje rachunki bankowe.

4 Wprowadź numery rachunków, które użyjesz do wymiany

Dodaj przynajmniej dwa rachunki – jeden złotówkowy i jeden walutowy. Pamiętaj, że rachunek, z którego masz zamiar przelać do nas środki na wymianę, musi należeć do Ciebie.

Jeżeli chcesz dodać więcej rachunków, możesz to zawsze zrobić w zakładce "Ustawienia" → "Konta bankowe".

Nie masz jeszcze konta walutowego? Sprawdź gdzie i jak możesz takie konto założyć.

Formularz dodawania konta bankowego

Jeżeli chcesz, żeby wymienione środki zostały wysłane na konto, którego nie jesteś właścicielem (np. na konto członka rodziny czy kontrahenta), to dodaj ten rachunek wybierając opcję "Nie, nie jestem właścicielem konta".

Formularz dodawania innego odbiorcy

Po uzupełnieniu danych osobowych i rachunków, zobaczysz komunikat „Dziękujemy za uzupełnienie danych”. Oznacza to, że możesz rozpocząć już swoją pierwszą wymianę.

Wszystkie dane uzupełnione

5 Rozpocznij wymianę

W zakładce „Nowa wymiana” ustaw odpowiednie opcje dla swojej transakcji. Na obrazku są zaprezentowane ustawienia dla przykładowej transakcji kupna 1000 euro.

Sekcja Rozpocznij wymianę

Po kliknięciu na przycisk „Pokaż dane do przelewu”, przed pierwszą transakcją, poprosimy Cię o uzupełnienie informacji odnośnie Twojego dokumentu tożsamości.

Cechy dokumentu tożsamości

Po kliknięciu na przycisk "Kontynuuj", zobaczysz instrukcję przelewu środków z Twojego konta na rachunek Internetowykantor.pl. Dla ułatwienia wyświetlimy również kod QR, jeśli będziesz robić przelew z banku, którego aplikacja obsługuje ten sposób płatności.

Instrukcja przelewu środków

6 Wyślij środki na rachunek Internetowykantor.pl

Zaloguj się do swojego konta bankowego i zleć przelew środków do Internetowykantor.pl wg podanej instrukcji. Skopiuj wyświetlone dane do formularza zlecania przelewu w Twoim banku. Nie zmieniaj podanego tytułu przelewu – może to opóźnić zaksięgowanie przelewu w naszym systemie.

Po zleceniu przelewu w banku, wróć do panelu klienta w Internetowykantor.pl i kliknij na przycisk „Ok, wykonałem przelew”.

Przyciski pod instrukcją wykonania przelewu

Twoje środki zostaną zaksięgowane w naszym systemie w ciągu 15 minut (w najlepszym przypadku), a najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. Więcej o czasach realizacji.

Oczekujemy na zaksięgowanie środków

Po zaksięgowaniu środków w naszym systemie, otrzymasz maila z taką informacją.

7 Zatwierdź transakcję

Zaloguj się do panelu klienta i przejdź do zakładki „Moje transakcje”. Zobaczysz tam transakcję, którą wcześniej zleciłeś. Zauważ, że wartość transakcji zmienia się wraz z aktualizacją kursu.

Zatwierdzanie transakcji

Kliknij na przycisk „Zatwierdź transakcję” i w kolejnym oknie kliknij „Zatwierdź”. Pamiętaj, że zatwierdzanie transakcji jest możliwe tylko w dni robocze, w godzinach 08:30-20:00.

Potwierdzenie zatwierdzenia

Gratulacje! Właśnie zrealizowałeś swoją pierwszą transakcję w Internetowykantor.pl. Możesz teraz wylogować się z panelu klienta.

Transakcja została zatwierdzona

8 Oczekuj na przelew wymienionych środków

Po zatwierdzeniu przez Ciebie transakcji, realizujemy Twoją wymianę i odsyłamy wymienione środki w ciągu kilkunastu minut (w najlepszym przypadku), a najpóźniej następnego dnia roboczego. Po wysłaniu środków, otrzymasz maila z taką informacją.

Wymienione środki pojawią się na wskazanym koncie w ciągu 15 minut (w najlepszym przypadku), a najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu wysłania. Więcej o czasach realizacji.

Wypróbuj nasz kantor internetowy jeszcze dzisiaj!
Załóż darmowe konto
Rejestracja zajmie Ci tylko 30 sekund i do niczego nie zobowiązuje