Metody płatności

Dostępne metody płatności zależą od:
  • Waluty, którą wpłacasz
  • Banku, z którego robisz przelew

Szybki i wygodny przelew Przelewy24

  • Wygodna wpłata
  • Pewność, że przelew został wysłany prawidłowo
  • Dostępna w wybranych bankach
  • Tylko dla wpłat PLN
  • Czas realizacji: nawet 1h jeśli składasz zlecenie w godzinach od 8:30 do 20:00

Przelew tradycyjny

  • Metoda dostępna dla każdej waluty i każdego banku
  • Po złożeniu zlecenia wymiany otrzymasz od nas dane do przelewu, który wykonasz samodzielnie ze swojej bankowości elektronicznej
  • Czas realizacji: od kilkunastu minut do 3 dni roboczych w zależności od waluty, banków, godziny zlecenia. Więcej o czasie realizacji

Płatność przez aplikację kodem QR

  • Dostępna dla wpłat w PLN
  • Kiedy złożysz zlecenie wymiany, wyświetlimy na ekranie kod QR do zeskanowania przez aplikację mobilną Twojego banku
  • Czas realizacji: od kilkunastu minut, do 3 dni roboczych w zależności od waluty, banków, godziny zlecenia. Więcej o czasie realizacji
  • Tylko w bankach obsługujących kody QR w swoich aplikacjach

Przelewy

Jakich wpłat nie honoruje serwis InternetowyKantor.pl?

Nie zaksięgujemy na Twoim profilu:

  • wpłat gotówkowych dokonanych w oddziale banku lub poczty,
  • wpłat, które zostały dokonane poprzez pośredników płatności online, np. Płatności.pl, PayPal, BlueCash itp.,
  • wpłat z rachunków nienależących do Ciebie.

Jak działa łączenie wpłat o tych samych tytułach?

Jeżeli w Panelu Klienta masz zaznaczoną opcję „Łącz wpłaty o tych samych tytułach”, to wszystkie przesłane przez Ciebie przelewy o tych samych tytułach, będą przez nas łączone i udostępniane jako jedna wpłata do wymiany w Panelu Klienta. Oznacza to, że jeśli otrzymamy od Ciebie dwa przelewy np. na 10 PLN i 20 PLN z tytułem „ZAKUP EUR”, w Panelu zobaczysz jedną wpłatę o wysokości 30 PLN.

Gdy opcja „Łącz wpłaty o tych samych tytułach” nie jest zaznaczona i wyślesz dwa przelewy z takimi samymi tytułami, każdy przelew zaksięgujemy osobno i każdy z nich należy oddzielnie zatwierdzić.

Łączenie wpłat o tych samych tytułach zadziała, jeżeli będą spełnione wszystkie poniższe warunki łącznie:

  1. wszystkie wysyłane przelewy muszą mieć jednakowe tytuły,
  2. rachunki źródłowe Użytkownika muszą być w tej samej walucie,
  3. konto internetowykantor.pl, na które są wysyłane przelewy musi mieć ten sam numer.

Co to jest usługa płatnicza?

Jest to umożliwienie wykonywania transakcji płatniczych (przelewu środków pieniężnych) na rachunek innej osoby lub firmy. Usługa płatnicza pozwala bezpośrednio i w łatwy sposób m.in. przelać środki bliskiej osobie lub też zapłacić fakturę.

Regulamin świadczenia usług płatniczych

Kto może być odbiorcą przelewu?

Odbiorcą przelewu może być zarówno osoba fizyczna, jak i prawna, posiadająca rachunek w jednym z banków działających na terytorium Polski lub któregoś z obsługiwanych przez nas krajów.

Jaki jest koszt przelewu?

Serwis nie pobiera opłat za realizację usługi. Ewentualne dodatkowe opłaty wynikają z kosztów przelewów do banków, w których Currency One nie posiada rachunków. Szczegóły znajdziesz w cenniku.

Czy mogę zlecić przelew za granicę?

Tak, jak najbardziej, możesz odesłać wymienioną w InternetowyKantor.pl walutę na należący do Ciebie lub też innej osoby czy instytucji rachunek zagraniczny, prowadzony w którymś z obsługiwanych przez nas krajów.

Dlaczego nadawcą przelewu jest Currency One?

Firma Currency One jest operatorem serwisu internetowykantor.pl, dlatego wszystkie przelewy wychodzące są wysyłane z rachunków operatora. Aby odbiorca przelewu mógł rozpoznać, że otrzymał go w Twoim imieniu, podaj wszystkie istotne informacje w tytule przelewu (np. imię i nazwisko nadawcy, numer faktury, tytuł zlecenia).

Kody QR

Czym jest kod QR?

Jest to rodzaj kodu kreskowego, w którym można zapisać dużą ilość danych. W naszym QR kodzie zapisane są niezbędne dane do wykonania przelewu w PLN. QR kod jest zgodny ze standardami Związku Banków Polskich zamieszczonymi w dokumencie “Rekomendacja Związku Banków Polskich dotycząca kodu dwuwymiarowego („2D”), umożliwiającego realizację polecenia przelewu oraz aktywację usług bankowych na rynku polskim”. Obecnie banki umożliwiają tylko płatności w polskich złotych z użyciem kodu QR.

Jak skorzystać z płatności za pomocą QR kodów?

Aby zrealizować płatność za pomocą kodu należy pobrać aplikację mobilną danego banku, która umożliwia skanowanie kodu kreskowego. Następnie należy wybrać opcję skanowania kodu (np. “Skanuj i płać”) i zeskanować kod swoim urządzeniem. Na ekranie pojawią się wszystkie niezbędne dane do wykonania płatności.

Jakie dane zawiera nasz QR kod?

W QR kodzie zapisane są dane na temat naszego rachunku bankowego do wpłaty, nazwy naszej firmy, tytułu przelewu, a także kwoty. W przypadku realizacji wymiany po aktualnym kursie przepisz tytuł z literami "CTB" i kodem, który wskazaliśmy w danych do przelewu na Twoim profilu oraz nie zmieniaj kwoty wpłaty. Aplikacje bankowe raczej nie dają możliwości zmiany kwoty, wskazanej w QR kodzie, ale dobrze abyś zwrocił na to uwagę.

Dlaczego nie działa skanowanie QR kodu?

Błąd przy odczytywaniu kodu QR może być spowodowany przez niepoprawne działania skanera w Twoim urządzeniu.

Kto może skorzystać z QR kodu?

Z tej formy płatności może korzystać każda osoba, która posiada odpowiednią mobilną aplikację bankową, umożliwiającą skanowanie kodu QR.

Nasz kod QR wyświetlamy przy danych do przelewu klientom banków:

  • Alior Bank
  • BNP Paribas
  • Credit Agricole
  • Getin Bank
  • mBank
  • Millennium
  • Pekao S.A.
  • Santander Bank Polska