Transakcje i przelewy

Wymiana w serwisie InternetowyKantor.pl jest prosta, intuicyjna i bezpieczna. Skorzystaj z naszych wskazówek, by krok po kroku, wykonać transakcję i przekonaj się jak wygodna może być wymiana walut. Poznaj informacje na temat wymiany po aktualnym kursie - funkcji, dzięki której natychmiast wiesz, ile dokładnie pieniędzy wpłacić, aby dokonać transakcji.

Transakcje pomiędzy bankami

W naszym serwisie możesz dokonywać transakcji wymiany posiadając konta w dwóch różnych bankach - transakcje pomiędzy różnymi rachunkami, nie wiążą się z wydłużonym czasem oczekiwania.

Nasze numery rachunków

Rachunki do wykonywania transakcji wymiany znajdziesz w Panelu Klienta w sekcji „Rozpocznij wymianę”, numery kont mogą się różnić w zależności od transakcji, aby czas zaksięgowania środków był dla Ciebie jak najkrótszy.

Dane do przelewu

Niezależnie, jaki sposób wymiany wybierzesz, wysyłając przelew z tytułem wskazanym przez nas, masz gwarancję realizacji transakcji według parametrów ustawionych przez Ciebie.

Przelew do osoby trzeciej

Możesz wysyłać wymienione środki na rachunek innej osoby lub instytucji - podczas zlecania wymiany wystarczy wybrać wcześniej wprowadzony rachunek docelowy, a kiedy otrzymamy przelew zaakceptować wymianę ręcznie.

Przelew z własnego konta

Wpłata środków na wymianę jest możliwa tylko z rachunków, których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem - dzięki temu maksymalizujemy bezpieczeństwo i realizujemy transakcje na podstawie aktualnych przepisów prawa.

Wymiana po aktualnym kursie

W przypadku wymiany po aktualnym kursie podamy Ci dokładną kwotę oraz wskażemy tytuł, z którym należy wysłać do nas środki, tak aby transakcja przebiegła prawidłowo i bez opóźnień.

Automatyczny zwrot nadpłaty

W sytuacji gdy wyślesz do nas za dużo środków lub kurs wymiany ulegnie zmianie, nadwyżkę wysyłamy automatycznie z powrotem na Twoje konto.

Często zadawane pytania

Gdzie dokładnie znajdę numer rachunku, na który mam wysłać środki do wymiany?

Dlaczego prosimy, aby nie zmieniać tytułu przelewu?

Czy mogę zlecić w Waszym serwisie odesłanie wymienionych środków na rachunek innej osoby bądź instytucji?

Jak mogę wysłać do odbiorcy dokładnie odliczoną kwotę?

Czy zostanie zaksięgowany na moim koncie w Waszym serwisie przelew wysłany od innej osoby lub instytucji?

Czy mogę dodać do swojego profilu numer rachunku, który został już dodany przez osobę, która jest współwłaścicielem tego rachunku?

Czy po zaksięgowaniu wpłaty można anulować transakcję wymiany?

Czy jest możliwość rozbicia jednej wpłaty na kilka transakcji?

Co się dzieje z nadwyżką środków, gdy po przelewie zmienia się kurs wymiany?

Gdzie mogę znaleźć bieżące informacje o ewentualnych opóźnieniach?

Wymiana po aktualnym kursie

Na czym polega wymiana po aktualnym kursie (akceptacja kursu przed wpłatą)

Co się stanie jeżeli wpłacę inną kwotę niż ta, która pojawiła się w danych do płatności podczas zlecania wymiany?

Co, jeżeli mam limit w banku i nie mogę wpłacić zadeklarowanej kwoty od razu?

Czy mogę dopłacić brakującą kwotę do transakcji?

Z jakim tytułem mam wysłać przelew?

Czy istnieje limit wymiany z wykorzystaniem usługi wymiany po aktualnym kursie?