REGULAMIN PROGRAMU PUNKTOWEGO INTERNETOWYKANTOR.PL
§ 1. Preambuła
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki programu pod nazwą „Program Punktowy Internetowykantor.pl” („Program”).
- Organizatorem Programu jest Currency One Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000402723, NIP 7831684097, REGON 301920555.
§ 2. Definicje
- Punkt – 1 punkt oznacza możliwość zrealizowania przez Klienta Transakcji wymiany waluty obcej po kursie średnim, zgodnie z poniższą tabelą:
Waluta Ile wymienisz za 1 punkt EUR, USD, CHF, GBP, AUD, BGN, CAD, NZD, RON, SGD, TRY 1 jednostka waluty CZK, DKK, HKD, HRK, MXN, NOK, RUB, SEK, ZAR 10 jednostek waluty - Klient Polecający – mająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna lub przedsiębiorstwo z właściwie umocowanym reprezentantem, który zrealizował co najmniej jedną transakcję wymiany waluty w serwisie Internetowykantor.pl
- Link Polecającego – link, który Klient Polecający przekazuje Klientowi Poleconemu
- Klient Polecony – mająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna lub przedsiębiorstwo z właściwie umocowanym reprezentantem, który nie był nigdy zarejestrowany w Serwisie Internetowykantor.pl
- Skuteczne Polecenie – polecenie uznaje się za skuteczne, gdy osoba polecona zarejestruje się w serwisie Internetowykantor.pl i zatwierdzi pierwszą transakcję w swoim panelu klienta. Samo polecenie (wysłanie zaproszenia) nie jest nagradzane przyznaniem punktów osobie polecającej
- Serwis – serwis internetowy Organizatora pod adresem internetowykantor.pl dostępny po zalogowaniu
- Transakcja – poprawnie zrealizowana usługa wymiany waluty przez serwis Organizatora
§ 3. Zasady Programu dla Klienta Polecającego
- Uczestnikiem może być Klient Polecający, który dokonał co najmniej jednej Transakcji oraz poleci usługi Organizatora Klientowi Poleconemu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, a Klient Polecony spełni warunki wskazane w § 5.
- Klient Polecający poleca usługi Organizatora przekazując Klientowi Poleconemu Link Polecającego, w określone w Panelu Klienta sposoby.
- Klient Polecający może polecić usługi Organizatora dowolnej liczbie osób. Polecenia nie mogą mieć charakteru spamu, w szczególności poleceń nie można wysyłać do osób, z którymi Klienta Polecającego nie łączy osobista relacja. Currency One S.A. zastrzega sobie prawo oceny charakteru wysyłanych wiadomości oraz weryfikacji stanu faktycznego. W przypadku wysyłania wiadomości o charakterze spamu, bądź niewykazaniu osobistego charakteru relacji, Currency One ma prawo rozwiązać umowę z użytkownikiem w trybie natychmiastowym, a zebrane punkty anulować bez prawa Klienta Polecającego do rekompensaty.
- Jeżeli Klient Polecony zarejestruje się w Serwisie i zaakceptuje zasady określone w niniejszym Regulaminie Klient Polecający otrzymuje 100 pkt. za pierwszą Transakcję Klienta Poleconego oraz Punkty za pierwszą i każdą kolejną Transakcję Klienta Poleconego wg poniższej tabeli:
Waluta Polecony wymienia Polecający dostaje Polecający może wymienić po kursie średnim EUR, USD, CHF, GBP, AUD, BGN, CAD, NZD, RON, SGD, TRY 1000 [EUR] 100 pkt 100 [EUR]
1000 [CZK]CZK, DKK, HKD, HRK, MXN, NOK, RUB, SEK, ZAR 1000 [CZK] 10 pkt 10 [EUR]
100 [CZK] - Organizator, od 6 grudnia 2013 roku, wprowadza na czas nieokreślony dodatkową premię w wysokości 900 punktów dla Klienta Polecającego za pierwszą zrealizowaną Transakcję przez Klienta Poleconego w danym miesiącu kalendarzowym, niezależnie od daty wysłania polecenia przez Klienta Polecającego i niezależnie od daty rejestracji Klienta Poleconego. Oznacza to, że za pierwsze Skuteczne Polecenie w danym miesiącu kalendarzowym Klient Polecający otrzyma łącznie 1000 punktów. Organizator zobowiązuje się poinformować drogą elektroniczną uczestników programu punktowego o zakończeniu przyznawania dodatkowej premii z 30-dniowym wyprzedzeniem.
§ 4. Zasady Programu dla Klienta Poleconego
- Uczestnikiem może być Klient Polecony, który zarejestrował się w Serwisie po kliknięciu w Link Polecającego otrzymany od Klienta Polecającego oraz zaakceptował zasady określone w niniejszym Regulaminie.
- Klient Polecony po spełnieniu warunków Regulaminu otrzymuje jednorazowo 1000 pkt.
- Klient Polecony równocześnie przyjmuje do wiadomości, że informacja o wartości realizowanych przez niego Transakcji będzie wykorzystana do wyliczenia ilości Punktów przysługujących Klientowi Polecającemu w ograniczonym zakresie związanym z realizacją Programu.
- Rejestracja Klienta Poleconego powinna nastąpić nie później niż trzy miesiące od jego pierwszej wizyty w Serwisie z Linku Polecającego.
§ 5. Zasady przyznawania punktów za wystawienie opinii na Opineo.pl
- Można zaopiniować tylko transakcje, które zostały zrealizowane po dacie wprowadzenia akcji, czyli od 13 maja 2013 r.
- Punkty za wystawienie opinii do danej transakcji można otrzymać maksymalnie jeden raz.
- Przyznawanie punktów zadziała tylko po dodaniu opinii poprzez Panel Klienta (zakładka Historia Transakcji) lub kliknięciu w link w e-mailu zapraszającym do wystawienia opinii. Punkty nie będą przyznane w przypadku napisania opinii po bezpośrednim wejściu na stronę Opineo.pl.
- Aby dodana opinia została opublikowana, musi zostać potwierdzona (aktywowana) za pomocą specjalnego linka wysłanego przez Opineo.pl na podany w formularzu adres e-mail.
- Przyznanie punktów możliwe jest tylko raz na dwa tygodnie, niezależnie od ilości wystawionych opinii w tym czasie. Dwutygodniowy okres liczony jest od momentu przyznania punktów, a nie od momentu dodania opinii. Dla przykładu, jeżeli przyznanie punktów nastąpiło 05/07/2013 10:22, to kolejną punktowaną opinię należy dodać najwcześniej po 19/07/2013 10:23.
- Punkty zostaną przyznane automatycznie w ciągu 2 dni roboczych od momentu wystawienia opinii w opisany sposób.
§ 6. Punkty
- Organizator przyznaje Punkty zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie. Informacja o przyznanych Punktach dostępna jest dla każdego Klienta po zalogowaniu się w Serwisie.
- Punkty realizowane są automatycznie w kolejnej wykonywanej przez Klienta Transakcji.
- Punkty mogą być wykorzystane przez kolejne 3 miesiące od momentu przyznania.
- Punkty nie mogą być przekazywane między Klientami, zbywane oraz nie mogą być wymieniane na ekwiwalent pieniężny.
- Organizator może anulować przyznane uprzednio Punkty jeżeli Klient działał niezgodnie z niniejszym Regulaminem lub z „Regulaminem serwisu Internetowykantor.pl”, którego akceptacja jest wymagana do rejestracji w Serwisie.
- Punkty przyznane w ramach polecenia nie będą wliczać się w wymianę, jeżeli już wcześniej były wykorzystywane na innym profilu w Internetowykantor.pl (w transakcjach z udziałem tego samego rachunku bankowego).
§ 7. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące niniejszego Programu należy złożyć w formie elektronicznej za pomocą wiadomości e-mail, przesłanej na adres biuro@internetowykantor.pl lub w formie pismnej, wysłanej na adres siedziby Operatora.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail osoby składającej reklamację oraz opis i przyczynę reklamacji.
- Organizator rozpatrzy reklamację oraz powiadomi osobę składającą reklamację o jej rozstrzygnięciu w formie pisemnej, na wskazany adres korespondencyjny w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Regulamin w okresie trwania Programu będzie dostępny w siedzibie Organizatora oraz w Serwisie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Organizator zawiadomi Klientów drogą elektroniczną.
- Podstawą świadczenia usług drogą elektroniczną przez Organizatora jest „Regulamin serwisu Internetowykantor.pl”, którego akceptacja jest niezbędnie wymagana dla utrzymania w mocy niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.