Sposoby rozpatrywania reklamacji

Jak złożyć reklamację?

  • w formie elektronicznej na adres biuro@internetowykantor.pl,
  • w formie pisemnej na adres siedziby serwisu.

Jakie informacje powinna zawierać reklamacja?

  • Twoje dane, które pozwolą na jednoznaczną identyfikację profilu w serwisie,
  • możliwie najbardziej szczegółowy opis problemu,
  • Twoje stanowisko w sprawie reklamacji.
  • Jeżeli przekazane przez Ciebie dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, poprosimy Cię o ujednolicenie sposobu zapisu.

Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w czasie 15 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania od Ciebie wszystkich możliwych informacji wymaganych do jej rzetelnego przeanalizowania.

Szczegółowe informacje na temat sposobu składania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie.

Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują 
w dni robocze (pn-pt) 
w godzinach 08:00 - 20:00