pl

Czasy realizacji

Od czego zależy czas realizacji?

  • Waluty, którą chcesz wymienić
  • Pory dnia, w której dokonujesz transakcji
  • Banku, w którym masz konta
  • Typu przelewu walutowego – Pokaż szczegółową tabelę

Wymiany ekspresowe w mniej niż 1 godzinę

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoja wymiana przebiegła jak najszybciej. Współpracujemy z największymi bankami w Polsce, w których posiadamy konta walutowe w najpopularniejszych walutach, dzięki temu większość wymian realizujemy w około godzinę, maksymalnie na następny dzień roboczy.

Wymiana będzie ekspresowa, jeśli:

Masz konto w jednym z banków, w których oferujemy ekspresowe wymiany

Wymieniasz EUR, USD, GBP, CHF

Korzystasz z przelewu natychmiastowego SEPA INSTANT przy wymianie EUR

Wymiana składa się z trzech etapów:

step-up

1. Najpierw wysyłasz do nas przelew i czekasz aż środki wpłyną na konto InternetowyKantor.pl

Dla banków w których wspieramy przelewy ekspresowe zwykle trwa to kilka minut. Dla innych banków może to potrwać od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od tego w jakim banku masz konto walutowe, o której godzinie wysłałeś przelew, jaką walutę wymieniasz itd.

krok-drugi-2

2. Nasi eksperci nadzorują każdą transakcję i muszą zweryfikować Twoją wpłatę

Pracujemy w dni robocze (pn-pt), w godzinach 8:00 – 20:00. Jeśli dokonałeś wpłaty w tym czasie, nasi eksperci zweryfikują ją tak szybko, jak to możliwe. Jeśli otrzymaliśmy Twoje środki poza tymi godzinami, zweryfikujemy je rano kolejnego dnia roboczego.

automatyczny-zwrot-nadplaty

3. Odsyłamy wymienione środki na Twoje konto, a Ty czekasz aż Twój bank odbierze przelew

Po wymianie odsyłamy przelew na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Dla banków, w których wspieramy przelew ekspresowy trwa to kilka minut. Dla pozostałych banków może to potrwać od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od tego jaki typ przelewu wybrałeś.

Szybkie płatności

Aby przyspieszyć wymianę skorzystaj z szybkiej i wygodnej
płatności przez Przelewy24. Sprawdź metody płatności

Często zadawane pytania

W jakich godzinach czynny jest InternetowyKantor.pl?

InternetowyKantor.pl działa całą dobę 7 dni w tygodniu. W każdym momencie możesz zlecić transakcję oraz wymienić dostępne na profilu środki. Natomiast Biuro Obsługi Klienta pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 20:00 – w tym czasie weryfikujemy i księgujemy płatności na profilu, co jest szczególnie istotne, jeśli chcesz wykonać przelew z nowego, wcześniej nieweryfikowanego przez nas rachunku.

Na czym polega usługa 24/7?

Usługa 24/7 w InternetowyKantor.pl polega na możliwości zatwierdzania transakcji i wymianie waluty każdego dnia przez całą dobę.

Transakcja została zatwierdzona w dzień wolny od pracy. Dlaczego przelew zwrotny nie dotarł do mnie tego samego dnia?

Gwarantowanym dniem realizacji przelewu wychodzącego jest kolejny dzień roboczy. Oznacza to, że realizacja wypłaty zleconej w nocy, weekend lub dzień świąteczny w niektórych przypadkach może odbyć się dopiero następnego dnia roboczego. Jeżeli zlecasz wypłatę w tym czasie powinieneś liczyć się z dłuższym oczekiwaniem na zaksięgowanie środków.

Ile mam czasu na zaakceptowanie transakcji po dokonaniu przelewu?

Transakcję wymiany można zaakceptować w dowolnym momencie. W tej chwili nie ma żadnych limitów czasowych. Środki mogą pozostać na naszym rachunku bankowym przez dowolny czas.

Od czego zależy, w jakim czasie otrzymam przelew zwrotny po tym jak otrzymałem informację, że zlecenie jest zrealizowane?

Zależy to od kilku czynników: w jakich bankach prowadzone są uczestniczące w transakcji rachunki, jaką walutę wymieniasz, kiedy wysyłasz przelew i kiedy zatwierdzasz transakcję. Możemy zrealizować Twoją wymianę nawet w kilka minut, jeżeli oba rachunki uczestniczące w transakcji prowadzone są w którymś z wybranych również przez nas banków.

Jakie znaczenie dla czasu realizacji transakcji ma to, w jakim banku prowadzone są rachunki w niej uczestniczące?

Najszybciej są realizowane przelewy w obrębie jednego banku (tzw. wewnętrzne) – w większości przypadków są one księgowane natychmiastowo. Jeżeli więc uczestniczące w transakcji rachunki prowadzone są w którymś z banków, w jakich posiadamy rachunek, wówczas bardzo szybko otrzymamy od Ciebie przelew środków na wymianę, a Ty będziesz krótko czekać na przelew wymienionych środków na rachunek docelowy.

Jeżeli Twoje rachunki założone są w innych bankach, niż te, w których my prowadzimy swoje konta, wówczas czas księgowania przelewów wydłuża się:

  • PLN – międzybankowe przelewy złotówkowe są księgowane w sesjach Elixir – każdy bank ma około trzech sesji wychodzących i przychodzących w ciągu dnia; na zaksięgowanie takiego przelewu na rachunku docelowym czeka się od kilku godzin do jednego dnia roboczego
  • EUR – zarówno w przypadku przelewów zagranicznych, jak i krajowych dla waluty EUR obowiązuje przelew typu SEPA, który księgowany jest maksymalnie do 2 dni roboczych
  • Pozostałe waluty – w obrocie krajowym księgowane są do 3 dni roboczych, natomiast księgowanie przelewów z banków zagranicznych może trwać dłużej – nawet do 7 dni roboczych (w przypadku krajów, które nie uczestniczą w systemie SWIFT)

Czy przelewy pomiędzy rachunkami w tym samym banku są księgowane natychmiastowo?

Zasadniczo tak – większość banków przekazuje przelewy pomiędzy swoimi rachunkami w ciągu kilku minut, przez większą część doby, a w niektórych przypadkach nawet całą dobę. Istnieje jednak kilka banków, które stosują inną politykę w tym zakresie.

Czy można przyspieszyć transakcję?

Wszystkie transakcje realizujemy najszybciej, jak jest to możliwe. Bardzo często zdarza się, że odbiorca otrzymuje wymienione środki wcześniej niż w ostatecznym gwarantowanym przez nas czasie.

Szybkość realizacji transakcji jest jednak uzależniona od wielu czynników, na które nie mamy bezpośredniego wpływu, jak czas księgowania przelewów przez banki czy dostępność bankowych platform walutowych.

Wysłałem przelew na wymianę i bardzo długo czekam na przelew zwrotny – co się dzieje?

  • Upewnij się, że środki zeszły już z Twojego rachunku. Jeżeli nie – skontaktuj się ze swoim bankiem.
  • Zaloguj się do Panelu Klienta i sprawdź w sekcji „Transakcje w toku”, czy Twoja transakcja nie oczekuje na zatwierdzenie; jeżeli została już zatwierdzona – sprawdź jej status w zakładce „Historia transakcji”.
  • Sprawdź, czy nie otrzymałeś od nas wiadomości mailowej z prośbą o kontakt.
  • Sprawdź, jaki tryb realizacji transakcji obowiązuje w przypadku Twojej wymiany.
  • Jeżeli powyższe sugestie nie pomogły rozwiązać Twojego problemu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Wymieniłem walutę w dzień wolny od pracy - dlaczego przelew zwrotny nie dotarł do mnie tego samego dnia?

W InternetowyKantor.pl dostępną na profilu walutę możesz wymienić w każdym momencie, nawet w święta. Jednak gwarantowanym dniem realizacji przelewu wychodzącego jest kolejny dzień roboczy. Oznacza to, że realizacja wypłaty zleconej w nocy, weekend lub dzień świąteczny w niektórych przypadkach może odbyć się dopiero następnego dnia roboczego. Jeżeli zlecasz wypłatę w tym czasie, powinieneś liczyć się z dłuższym oczekiwaniem na zaksięgowanie środków.

Od czego zależy, w jakim czasie otrzymam przelew zwrotny po wymianie?

W InternetowyKantor.pl możesz wymieniać walutę 24/7. Po wymianie środki odsyłamy w godzinach naszej pracy zgodnie z czasem realizacji dla konkretnego banku. To, kiedy otrzymasz przelew zwrotny, zależy od kilku czynników: banku, gdzie prowadzony jest rachunek docelowy, waluty przelewu, terminu wymiany na profilu. Jeżeli wymiana odbyła się w godzinach naszej pracy a rachunek docelowy prowadzony jest w banku, gdzie InternetowyKantor.pl ma własny rachunek, wówczas bardzo prawdopodobne, że przelew zwrotny otrzymasz w ciągu kilkunastu minut po wymianie na profilu.

Wypróbuj pierwszy kantor internetowy w Polsce!
Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00