Możesz złożyć reklamację w wybrany przez Ciebie sposób.
Jeżeli przekazane przez Ciebie dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, poprosimy Cię o ich uzupełnienie.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w czasie nie dłuższym niż 15 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania od Ciebie wszystkich możliwych informacji wymaganych do jej rzetelnego przeanalizowania. Termin może zostać wydłużony do 35 dni roboczych w przypadku szczególnie skomplikowanych spraw. Zostaniesz powiadomiony przyjęciu reklamacji oraz o ewentualnym wydłużeniu terminu rozpatrywania reklamacji. Otrzymasz informację dlaczego termin został wydłużony oraz w jakim czasie otrzymasz odpowiedź.
Proces rozpatrywania reklamacji rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia zawierającego
wszystkie niezbędne informacje. W przypadku gdy dane przekazane przez Użytkownika są niepełne proces
rozpocznie się po ich uzupełnieniu. Użytkownik powinien złożyć reklamację niezwłocznie po tym jak zauważy
nieprawidłowości ponieważ szybkie złożenie reklamacji wpływa pozytywnie na proces jej rozpatrywania.
Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana w formie PDF w załączniku do wiadomości e-mail przekazanej na
adres Użytkownika podany w serwisie. Na wniosek Użytkownika odpowiedź może zostać wysłana za pośrednictwem
poczty tradycyjnej.
W przypadku gdy reklamacja nie zostanie uznana dodatkowo w odpowiedzi na nią zostaną zawarte pouczenia o możliwości skorzystania z pozasądowych form rozwiązywania sporów, wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego oraz wystąpieniem do sądu powszechnego.
Użytkownik ma prawo wnieść skargę do Komisji Nadzoru Finansowego. Spory mogą być rozstrzygane również przez Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego oraz Stały Polubowny Sąd Konsumencki.