pl

Metody płatności

Dostępne metody płatności zależą od:

  • Waluty, którą wpłacasz
  • Banku, z którego robisz przelew
  • Kwoty, którą wpłacasz
  • Opcji wymiany, z której korzystasz

Szybki i wygodny przelew Przelewy24

  • Wygodna wpłata
  • Pewność, że przelew został wysłany prawidłowo
  • Dostępna w wybranych bankach
  • Tylko dla wpłat PLN
  • Czas realizacji: nawet 1h jeśli składasz zlecenie w godzinach od 8:30 do 20:00

Przelew tradycyjny

  • Metoda dostępna dla każdej waluty i każdego banku
  • Po złożeniu zlecenia wymiany otrzymasz od nas dane do przelewu, który wykonasz samodzielnie ze swojej bankowości elektronicznej
  • Czas realizacji: od kilkunastu minut do 3 dni roboczych w zależności od waluty, banków, godziny zlecenia. Więcej o czasie realizacji

BLIK

  • Błyskawiczna i wygodna metoda wpłaty pieniędzy
  • Niemal natychmiastowe księgowanie środków
  • Tylko dla wpłat PLN
  • Płatność realizowana za pośrednictwem operatora płatności, który dolicza dodatkową opłatę
  • Dostępne tylko w bankach oferujących usługę BLIK
  • Niedostępne przy pierwszej wpłacie
  • Czas realizacji: Natychmiast, jak tylko otrzymamy potwierdzenie wpłaty Blikiem.

Karty płatnicze

  • Możesz wpłacić kartą PLN, EUR, USD i GBP
  • Obsługujemy m. in. Visa i Mastercard
  • Szczególnie opłacalne, jeśli wpłacasz walutę z zagranicy, a cena przelewu do Polski jest wysoka
  • Płatność realizowana za pośrednictwem operatora płatności, który dolicza dodatkową opłatę
  • Niedostępne przy pierwszej wpłacie
  • Czas realizacji: Natychmiast, jak tylko otrzymamy potwierdzenie wpłaty kartą.

Google Pay

  • Bezpieczna płatność mobilna bez konieczności przepisywania danych z Twojej karty płatniczej
  • Szybka wpłata dla walut: PLN, EUR, GBP i USD
  • Transakcja wpłaty odbywa się za pomocą tylko jednego kliknięcia na telefonie
  • Niewielka opłata za skorzystanie z usługi widoczna od razu przed dokonaniem transakcji
  • Usługa Google Pay jest realizowana przez operatora płatności Przelewy24
  • Niedostępne przy pierwszej wpłacie
  • Czas realizacji: Natychmiast, jak tylko otrzymamy potwierdzenie wpłaty kartą przez Google Pay.

Apple Pay

  • Bezpieczna płatność mobilna bez konieczności przepisywania danych z Twojej karty płatniczej
  • Szybka wpłata dla walut: PLN, EUR, GBP i USD
  • Transakcja wpłaty odbywa się za pomocą tylko jednego kliknięcia na telefonie
  • Niewielka opłata za skorzystanie z usługi widoczna od razu przed dokonaniem transakcji
  • Usługa Apple Pay jest realizowana przez operatora płatności Przelewy24
  • Niedostępne przy pierwszej wpłacie
  • Czas realizacji: Natychmiast, jak tylko otrzymamy potwierdzenie wpłaty kartą przez Apple Pay.

PayPal

  • Dla walut : PLN, EUR, USD,CHF, GBP
  • Wpłaty przez PayPal oraz kartami otrzymujemy natychmiast (maksymalnie w ciągu kilkunastu minut)
  • Jednorazowo można wpłacić 10 000 EUR, natomiast limit miesięczny wynosi 15 000 EUR
  • InternetowyKantor.pl pobiera opłatę za skorzystanie z metody PayPal
  • Niedostępne dla pierwszej wpłaty

Płatność przez aplikację kodem QR

  • Dostępna dla wpłat w PLN
  • Kiedy złożysz zlecenie wymiany, wyświetlimy na ekranie kod QR do zeskanowania przez aplikację mobilną Twojego banku
  • Czas realizacji: od kilkunastu minut, do 3 dni roboczych w zależności od waluty, banków, godziny zlecenia. Więcej o czasie realizacji
  • Tylko w bankach obsługujących kody QR w swoich aplikacjach

Przelewy

Jakich wpłat nie honoruje serwis InternetowyKantor.pl?

Nie zaksięgujemy na Twoim profilu:

  • wpłat gotówkowych dokonanych w oddziale banku lub poczty,
  • wpłat, które zostały dokonane poprzez pośredników płatności online, np. Płatności.pl, BlueCash itp.,
  • wpłat z rachunków nienależących do Ciebie.

Jak działa łączenie wpłat o tych samych tytułach?

Jeżeli w Panelu Klienta jest zaznaczona opcja „Łącz wpłaty o tych samych tytułach”, to wszystkie przesłane przez Ciebie przelewy o tych samych tytułach, będą przez nas łączone i udostępniane jako jedna wpłata do wymiany w Panelu Klienta. Oznacza to, że jeśli otrzymamy od Ciebie dwa przelewy np. na 10 PLN i 20 PLN z tytułem „ZAKUP EUR”, w Panelu zobaczysz jedną wpłatę o wysokości 30 PLN.

Gdy opcja „Łącz wpłaty o tych samych tytułach” nie jest zaznaczona i wyślesz dwa przelewy z takimi samymi tytułami, każdy przelew zaksięgujemy osobno i każdy z nich należy oddzielnie wymienić.

Łączenie wpłat o tych samych tytułach zadziała, jeżeli będą spełnione wszystkie poniższe warunki łącznie:

  1. wszystkie wysyłane przelewy muszą mieć jednakowe tytuły,
  2. rachunki źródłowe Użytkownika muszą być w tej samej walucie,
  3. konto InternetowyKantor.pl, na które są wysyłane przelewy musi mieć ten sam numer.

Co to jest usługa płatnicza?

est to umożliwienie wykonywania transakcji płatniczych (przelewu środków pieniężnych) na rachunek innej osoby lub firmy. Usługa płatnicza pozwala bezpośrednio i w łatwy sposób m.in. przelać środki bliskiej osobie lub też zapłacić fakturę.

Regulamin świadczenia usług płatniczych

Kto może być odbiorcą przelewu?

Odbiorcą przelewu może być zarówno osoba fizyczna, jak i prawna, posiadająca rachunek w jednym z banków działających na terytorium Polski lub któregoś z obsługiwanych przez nas krajów.

Jaki jest koszt przelewu?

Serwis nie pobiera opłat za realizację usługi. Ewentualne dodatkowe opłaty wynikają z kosztów przelewów do banków, w których Currency One nie posiada rachunków. Szczegóły znajdziesz w cenniku.

Czy mogę zlecić przelew za granicę?

Tak, jak najbardziej, możesz odesłać wymienioną w InternetowyKantor.pl walutę na należący do Ciebie lub też innej osoby czy instytucji rachunek zagraniczny, prowadzony w którymś z obsługiwanych przez nas krajów.

Dlaczego nadawcą przelewu jest Currency One?

Firma Currency One jest operatorem serwisu InternetowyKantor.pl, dlatego wszystkie przelewy wychodzące są wysyłane z rachunków operatora. Aby odbiorca przelewu mógł rozpoznać, że otrzymał go w Twoim imieniu, podaj wszystkie istotne informacje w tytule przelewu (np. imię i nazwisko nadawcy, numer faktury, tytuł zlecenia).

Kody QR

Czym jest kod QR?

Jest to rodzaj kodu kreskowego, w którym można zapisać dużą ilość danych. W naszym QR kodzie zapisane są niezbędne dane do wykonania przelewu w PLN. QR kod jest zgodny ze standardami Związku Banków Polskich zamieszczonymi w dokumencie “Rekomendacja Związku Banków Polskich dotycząca kodu dwuwymiarowego („2D”), umożliwiającego realizację polecenia przelewu oraz aktywację usług bankowych na rynku polskim”. Obecnie banki umożliwiają tylko płatności w polskich złotych z użyciem kodu QR.

Jak skorzystać z płatności za pomocą QR kodów?

Aby zrealizować płatność za pomocą kodu należy pobrać aplikację mobilną danego banku, która umożliwia skanowanie kodu kreskowego. Następnie należy wybrać opcję skanowania kodu (np. “Skanuj i płać”) i zeskanować kod swoim urządzeniem. Na ekranie pojawią się wszystkie niezbędne dane do wykonania płatności.

Jakie dane zawiera nasz QR kod?

W QR kodzie zapisane są dane na temat naszego rachunku bankowego do wpłaty, nazwy naszej firmy, tytułu przelewu, a także kwoty. W przypadku realizacji wymiany po aktualnym kursie przepisz tytuł z literami „CTB” i kodem, który wskazaliśmy w danych do przelewu na Twoim profilu oraz nie zmieniaj kwoty wpłaty. Aplikacje bankowe raczej nie dają możliwości zmiany kwoty, wskazanej w QR kodzie, ale dobrze abyś zwrocił na to uwagę.

Dlaczego nie działa skanowanie QR kodu?

Błąd przy odczytywaniu kodu QR może być spowodowany przez niepoprawne działania skanera w Twoim urządzeniu.

Kto może skorzystać z QR kodu?

Z tej formy płatności może korzystać każda osoba, która posiada odpowiednią mobilną aplikację bankową, umożliwiającą skanowanie kodu QR.

Nasz kod QR wyświetlamy przy danych do przelewu klientom banków:

  • Alior Bank
  • BNP Paribas
  • Credit Agricole
  • VeloBank (były Getin Bank)
  • mBank
  • Millennium
  • Pekao S.A.
  • Santander Bank Polska

Karty płatnicze, Blik, Google Pay, Apple Pay

Dlaczego nie mogę skorzystać z wpłaty kartą płatniczą, Blikiem, Google Pay i Apple Pay przy pierwszej wpłacie?

Zgodnie z regulaminem Serwisu, InternetowyKantor.pl dokonuje dodatkowej weryfikacji tożsamości poprzez sprawdzenie zgodności danych zdefiniowanych na Koncie Użytkownika z danymi posiadacza rachunku bankowego, z którego nastąpiła pierwsza wpłata środków przeznaczonych do wymiany waluty.

Czy za wpłatę środków do Serwisu kartą płatniczą, Blikiem, Google Pay i Apple Pay zostanę obciążony dodatkową opłatą?

Tak, przy wpłacie środków kartą płatniczą, BLIKIEM, Google Pay i Apple Pay zostaje pobrana dodatkowa opłata. Jest ona pobierana przez Agenta Rozliczeniowego Doładowania (Przelewy24). O wysokości opłaty zostaniesz poinformowany podczas zlecania wymiany w Panelu Klienta. InternetowyKantor.pl nie jest beneficjentem opłaty pobieranej przez Agenta Rozliczeniowego Doładowania.

Czy mogę wypłacić środki z dowolnej karty także należącej do innej osoby?

Nie, wpłata musi zostać wykonana tylko z karty należącej do właściciela profilu w Serwisie InternetowyKantor.pl. Wpłaty możesz dokonać z karty prowadzonej w walutach: PLN, EUR, USD I GBP.

Czy mogę dokonać wpłaty Blikiem z rachunku należącego do innej osoby?

Nie, wpłaty mogą być wykonane tylko z rachunku należącego do właściciela profilu w Serwisie InternetowyKantor.pl.

Jak wykonywany jest zwrot środków z transakcji opłaconych BLIK, Google Pay, Apple Pay lub Kartą płatniczą?

Zwrotu środków dokonujemy na ten sam rachunek, z którego zostały wpłacone. Czas realizacji zwrotu zależy od metody i operatora płatności:

  • dla BLIK i szybkich wpłat Przelewy24 czas realizacji zwrotu wynosi 1-3 dni roboczych;
  • dla kart płatniczych, Google Pay i Apple Pay, w zależności od operatora kartowego jest to 7-14 lub 30 dni kalendarzowych.

Wpłaty PayPal

W jaki sposób można skorzystać z PayPal?

Serwis InternetowyKantor.pl umożliwia skorzystanie z międzynarodowego systemu płatności internetowych PayPal. Konieczne jest prowadzenie profilu w PayPal i powiązanie z nim swojego rachunku bankowego lub karty.

Za pomocą PayPal, jako użytkownik serwisu InternetowyKantor.pl, możesz wpłacić środki do wymiany w InternetowyKantor.pl.

Obsługiwane waluty*: PLN, EUR, USD, GBP, CHF.

Do wykonania wpłaty możesz wykorzystać środki zgromadzone na swoim koncie PayPal lub skorzystać z karty podpiętej do swojego konta PayPal.

Jednorazowo można wpłacić 10 000 EUR**, natomiast limit miesięczny wynosi 15 000 EUR**.

Z metody płatności PayPal można skorzystać tylko przy jednoczesnym zaznaczeniu opcji wymiany waluty w ramach akceptacji kursu przed wpłatą. Dla innych kursów ta metoda jest niedostępna.

* Wybranie w PayPal podczas wpłaty rachunku lub karty w innej walucie niż waluta wpłaty zadeklarowana w InternetowyKantor.pl będzie skutkować automatycznym przewalutowaniem przez PayPal.

** Kwoty w innych walutach są przeliczane do EUR w dniu transakcji po kursie NBP. Metoda nie jest dostępna dla pierwszej wpłaty.

Czy metoda PayPal jest płatna?

Tak, ta metoda jest płatna.

Opłaty wynoszą:

  • 1,5% kwoty wpłaty dla EUR i PLN;
  • 1,8% kwoty wpłaty dla USD, GBP i CHF.

Kto może skorzystać z metody PayPal?

Z metody może skorzystać osoba, która jednocześnie posiada konto w PayPal oraz konto w serwisie InternetowyKantor.pl. Ponadto, aby skorzystać z metody PayPal konieczne jest posiadanie na profilu w serwisie InternetowyKantor.pl adresu zamieszkania lub adresu siedziby firmy w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EEA – European Economic Area). Konto w PayPal również musi być zarejestrowane na takie same dane, jakie podano w InternetowyKantor.pl. Wpłaty mogą być wykonane tylko z konta PayPal należącego do właściciela profilu w InternetowyKantor.pl, dane na obu kontach powinny być takie same.

Metoda jest niedostępna dla pierwszej wpłaty.

Nie ma możliwości wypłaty z InternetowyKantor.pl na portfel PayPal.

Regulamin dotyczący tej metody jest dostępny tutaj.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić!
Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00