Zdobywaj punkty i wymieniaj waluty po kursie średnim, bez spreadu.
Jak działa Program Punktowy?
Dzięki punktom uzyskasz możliwość wymiany waluty po kursie średnim rynkowym, czyli najlepszym, jaki możemy zaoferować. 1 punkt umożliwia wymianę 1 EUR/USD/CHF/GBP po kursie średnim.
PRZYKŁAD
Załóżmy, że chcesz sprzedać 1500 euro, a kurs kupna w InternetowyKantor.pl wynosi aktualnie 4,1500. W takim przypadku po wymianie otrzymasz 6225 zł.
Jeśli jednak masz 1000 punktów w Programie Punktowym i wykorzystasz je w takiej samej transakcji, sprzedasz 1000 euro po lepszym, wyższym kursie – 4,1650 oraz 500 euro po kursie kupna, czyli 4,1500.
Oznacza to, że za euro sprzedane po kursie średnim (przy wykorzystaniu punktów) dostaniesz 1,5 grosza więcej, czyli tyle, ile wynosi różnica między kursem kupna a kursem średnim. Na takiej transakcji zyskujesz dodatkowe 15 zł!
Za co można otrzymać punkty?
Za polecenie znajomego
Załóżmy, że chcesz sprzedać 1500 euro, a kurs kupna w InternetowyKantor.pl wynosi aktualnie 4,1500. W takim przypadku po wymianie otrzymasz 6225 zł.
Twój znajomy otrzyma natomiast 1000 punktów, gdy zarejestruje się w naszym serwisie poprzez otrzymanego od Ciebie linka.
Za każdą transakcję znajomego
Otrzymasz 1 punkt za każde 10 EUR/USD/CHF/GBP lub za każde 100 CZK/DKK/NOK, które wymieniła osoba przez Ciebie polecona.
Zyskujesz na każdej transakcji Twoich znajomych, bez żadnych ograniczeń czasowych!
Za udział w akcjach specjalnych
Naszych klientów nagradzamy punktami za udział w konkursach i promocjach organizowanych np. w mediach społecznościowych.
Bądź na bieżąco z nowościami o naszym kantorze. Śledź nas na Facebooku.
Za wystawienie opinii o transakcji
Dodaj opinię o naszym kantorze na Opineo.pl, a otrzymasz 50 pkt na wymianę bez spreadu. Punkty zostaną Tobie przyznane automatycznie w ciągu 2 dni roboczych.
1000 pkt = Pierwsza transakcja pierwszej osoby w miesiącu
100 pkt = Pierwsza transakcja kolejnej osoby poleconej w danym miesiącu
50 pkt = Wystawienie opinii o transakcji na Opineo.pl – Sprawdź zasady
1 pkt = Każde wymienione 10 jednostek waluty EUR, USD, CHF, GBP, AUD, BGN, CAD, NZD, RON, SGD, TRY przy transakcji osoby poleconej
1 pkt = Każde wymienione 100 jednostek waluty CZK, DKK, HKD, MXN, NOK, RUB, SEK, ZAR przy transakcji osoby poleconej
Ile punktów możesz zyskać w jednym miesiącu?
Wymieniła 1200 EUR
na wyjazd zagraniczny
Otrzymujesz 1120 pkt
- 1000 pkt za pierwsze skuteczne polecenie - 120 pkt za wymianę
Wymienił 5200 USD
wynagrodzenia
Otrzymujesz 620 pkt
- 100 pkt za pierwsze skuteczne polecenie - 520 pkt za wymianę
Wymienił 870 CHF
na spłatę kredytu
Otrzymujesz 187 pkt
- 100 pkt za pierwsze skuteczne polecenie - 87 pkt za wymianę
1927
punktów
Jak zacząć polecać?
Zaloguj się do Panelu Klienta
Przejdź do zakładki “Program Punktowy”
Zaakceptuj Regulamin Programu Punktowego
Polecaj InternetowyKantor.pl, korzystając z linka, który znajdziesz w tej zakładce. Możesz go wysłać mailem, SMS-em, na czacie, opublikować na swoim blogu albo polecić znajomym w mediach społecznościowych
Program Punktowy jest dostępny dla wszystkich użytkowników, którzy skorzystali z naszych usług. Musisz dokonać przynajmniej jednej wymiany, żeby możliwość polecania znajomym została aktywowana.
Co oznacza skuteczne polecenie?
Polecenie uznaje się za skuteczne, gdy osoba polecona zarejestruje się w serwisie InternetowyKantor.pl poprzez linka polecającego i wykona pierwszą wymianę w swoim Panelu Klienta. Samo polecenie (wysłanie zaproszenia) nie jest wystarczające, aby osoba polecająca otrzymała punkty.
Jak długo są ważne uzyskane punkty?
Zasadniczo punkty są ważne przez 3 miesiące od daty uzyskania, o ile szczegółowy regulamin danej promocji nie mówi inaczej. Po tym czasie niewykorzystane punkty wygasają.
Ile wymienię za 1 punkt w Programie Punktowym?
1 punkt oznacza możliwość wymiany waluty obcej po kursie średnim, zgodnie z poniższą tabelą:
Co muszę zrobić, żeby skorzystać z posiadanych punktów?
Nic nie musisz robić! Przypisane do Twojego profilu punkty na wymianę po kursie średnim uzyskane w Programie punktowym wykorzystują się automatycznie w kolejnych transakcjach.
Punkty wykorzystywane są począwszy od tych z najkrótszym terminem ważności. Przykładowo, jeśli masz 500 punktów z terminem ważności 2 miesiące i 300 punktów, które wygasają za 5 dni, najpierw zostaną wykorzystane punkty puli” 300.
Datę ważności swoich punktów sprawdzisz w Panelu klienta, w zakładce Program punktowy → Historia Twoich punktów → tabelka „Aktywne punkty”.
Jakie są zasady przyznawania punktów za wystawienie opinii na Opineo.pl?
Przyznawanie punktów zadziała tylko jeśli dodasz opinię poprzez Panel Klienta (zakładka „Historia Transakcji”) lub klikając na linka w e-mailu zapraszającym do wystawienia opinii. Punkty nie będą przyznane w przypadku napisania opinii po bezpośrednim wejściu na stronę Opineo.pl.
Dodana opinia musi zostać potwierdzona (aktywowana) za pomocą specjalnego linka wysłanego przez Opineo.pl na podany w formularzu adres e-mail. Po aktywacji opinii jest ona dodatkowo sprawdzana przez moderatora Opineo.pl i dopiero wtedy pojawia się na portalu. Moderacja opinii ma miejsce tylko w dni robocze i jest realizowana najczęściej w ciągu 3 dni od ich aktywacji.
Punkty zostaną przyznane automatycznie w ciągu 2 dni roboczych od momentu wystawienia opinii.
Przyznanie punktów możliwe jest tylko raz na dwa tygodnie, niezależnie od ilości wystawionych opinii w tym czasie. Dwutygodniowy okres liczony jest od momentu przyznania punktów, a nie od momentu dodania opinii. Dla przykładu, jeżeli przyznanie punktów nastąpiło 05/07/2022 10:22, to kolejną opinię należy dodać po 19/07/2022 10:23.
Możesz zaopiniować tylko transakcje, które zostały zrealizowane po dacie wprowadzenia akcji, czyli od 13 maja 2022 r.
Po każdej transakcji można wystawić maksymalnie jedną punktowaną opinię.
W jaki sposób są chronione dane dotyczące transakcji finansowych osób poleconych?
InternetowyKantor.pl nie udostępnia informacji dotyczących źródła pozyskania punktów ze względu na ochronę danych dotyczących transakcji finansowych użytkowników.
Użytkownik otrzymuje punkty w sytuacjach, gdy polecona przez niego osoba dokonuje wymiany w serwisie InternetowyKantor.pl lub przyznania kuponu przez operatora na wymianę po kursie średnim. Użytkownik nie ma wglądu do informacji dotyczących wymian zrealizowanych przez osoby Polecone. Dla użytkownika dostępne są jedynie informacje o terminie ważności zdobytych punktów.
Czy mogę otrzymać punkty, gdy polecona przeze mnie osoba dokonuje innych transakcji niż ja? (np. ja sprzedaję, ktoś kupuje; ja wymieniam jedną walutę, ktoś inną)
Tak, oczywiście. Wprowadzony przez nas system punktowy uwzględnia takie sytuacje. Nie ma znaczenia, czy polecona przez Ciebie osoba kupuje, czy sprzedaje walutę, podczas gdy Ty dokonujesz przeciwnej transakcji. Nie ma również znaczenia, w jakich walutach obie strony dokonują transakcji.
W jakich przypadkach punkty otrzymane z Programu Punktowego będą nieaktywne?
Punkty przyznane z polecenia serwisu w ramach Programu Punktowego nie będą wliczać się w wymianę, jeżeli już wcześniej były wykorzystywane na innym profilu w InternetowyKantor.pl (w transakcjach z udziałem tego samego rachunku bankowego).
W jaki sposób można skorzystać z otrzymanego kuponu?
Numer kuponu należy wprowadzić w panelu Klienta, w zakładce „Punkty i zniżki” → „Wprowadź kupon”. Punkty zostaną od razu przypisane do Twojego konta.
Serwis InternetowyKantor.pl wykorzystuje pliki cookies. Możesz zaakceptować lub odrzucić wszystkie
pliki cookies poza niezbędnymi do funkcjonowania serwisu oraz zmienić ich ustawienia.
Więcej informacji znajdziesz w naszej
Polityce cookies.
Ustawienia plików cookies
Serwis InternetowyKantor.pl wykorzystuje pliki cookies. Możesz zaakceptować lub odrzucić wszystkie
pliki cookies poza niezbędnymi do funkcjonowania serwisu oraz zmienić ich ustawienia.
Więcej informacji znajdziesz w naszej
Polityce cookies.
Zarządzaj preferencjami zgody
Cookies niezbędne
Zawsze aktywne
Te pliki cookie są niezbędne dla prawidłowego działania strony. Umożliwiają nam m.in. zapamiętywanie
wyrażonych przez Ciebie zgód, wybranych ustawień, zawartości formularzy itp. Możesz zablokować techniczne
cookies w ustawieniach swojej przeglądarki, ale wówczas system może przestać działać lub nie działać
poprawnie.
Cookies analityczne
Umożliwiają nam kolekcjonowanie danych na temat stron, które wyświetlasz, działań, jakie na nich podejmujesz
czy miejsc, z których do nas trafiasz. Dzięki nim możemy wprowadzać ulepszenia na naszej stronie oraz
mierzyć
skuteczność naszych działań marketingowych.
Cookies marketingowe
Dzięki nim możemy dostosowywać treści do konkretnego odbiorcy i prowadzić kampanie marketingowe.