Z okazji 10. urodzin InternetowyKantor.pl uznaliśmy, że jubileusz to doskonała okazja, aby wprowadzić zmiany w naszej identyfikacji wizualnej i zaprezentować markę w nowej, odświeżonej formie. Nowe logo to bardzo ważny etap w całym procesie refreshingu. Taka zmiana to długoterminowa inwestycja - nowego znaku będziemy używać przez najbliższe kilka lat.
Odświeżonym wizerunkiem chcemy podkreślić nabywane przez lata doświadczenie oraz ciągły rozwój naszego serwisu. Zależy nam, aby wygląd serwisu korespondował z nowymi funkcjonalnościami.
Refresh IK ma na celu zaprezentowanie marki w odświeżonym i uspójnionym wizerunku oraz wyeksponowanie jej zalet i wartości. Chcemy się zmienić, bo zmienił się sposób komunikacji. Nowa tożsamość marki powinna odzwierciedlać prostotę, przyjazność serwisu oraz łatwość użytkowania. Oprócz lepszego pokazywania wartości chcemy, aby marka była nowocześniejsza.
Brand Designer InternetowyKantor.pl
Dotychczas logo tworzyły inicjały, brakowało graficznego elementu wyróżniającego markę. Akronim IK obowiązuje głównie jako skrót ułatwiający komunikację pomiędzy pracownikami naszej firmy. Zapadła więc decyzja o zmianie “ik” na uniwersalny symbol.
Nowa ikona zastąpi dotychczasowe “ik”, ale będzie nawiązywać do swojego poprzednika. Ponadto symbol podkreśla dziedzinę naszej działalności (znak wymiany walut) oraz komunikuje kolor marki.
Kosmetyczne zmiany objęły przy okazji krój pisma stosowany w logotypie marki - nowoczesny i technologiczny. Różnice są prawie niezauważalne, ale chcieliśmy odświeżyć również nasz logotyp.
Przed nami jeszcze długa droga wdrażania i upowszechnienia nowego systemu identyfikacji. Prace nad nową stroną cały czas trwają i zaplanowane są na najbliższe miesiące. Zmieni się nie tylko wygląd, ale rozbudujemy również treści w serwisie, powstaną nowe filmy video.
Zmiany identyfikacji wizualnej będą wprowadzane etapami, ale pierwsze z nich zauważyć już będzie można w najbliższych tygodniach. Panel klienta i sposoby dokonywania wymiany walut nie zmienią się.
UX Designer InternetowyKantor.pl
Z okazji 10-lecia powstała także „Dekada Wiedzy InternetowyKantor.pl”. To specjalna strona, na której nasi pracownicy dzielą się swoją wiedzą w artykułach eksperckich z różnych dziedzin: ekonomii, finansów, marketingu. Do projektu zaprosiliśmy także znanych blogerów i youtuberów. Doradca TV, Adam Heartle (Zaufana Trzecia Strona), Oszczędnicka oraz Paweł Tkaczyk - specjalnie na 10-lecie InternetowyKantor.pl przygotowali poradniki w formie video i artykułów.
Platforma dostępna jest dla wszystkich pod linkiem https://internetowykantor.pl/dekada-wiedzy/