pl

Twoja pierwsza wymiana w InternetowyKantor.pl

Zobacz, jak krok po kroku wymienić walutę w naszym kantorze internetowym. To bardzo proste!

Pamiętaj też, że możesz skontaktować się z nami, jeżeli pojawią się dodatkowe pytania.

Załóż konto w InternetowyKantor.pl

Pierwszym krokiem jest rejestracja w naszym serwisie. Przejdź do strony rejestracji i wypełnij wszystkie pola formularza. Szczególną uwagę zwróć na adres e-mail, z którego będziesz korzystać podczas logowania się do serwisu.

Formularz rejestracji w InternetowyKantor.pl

Potwierdź rejestrację w serwisie

Na adres mailowy, który podałeś podczas rejestracji wysłaliśmy mail z linkiem aktywacyjnym. Klikając w niego i potwierdzasz rejestrację w serwisie i aktywujesz swoje konto. Wiadomość od nas ma tytuł „Dokończ rejestrację w InternetowyKantor.pl” i powinna znaleźć się w Twojej skrzynce mailowej w ciągu kilku minut od momentu rejestracji. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila, skontaktuj się z nami.

Po kliknięciu w link aktywacyjny zostaniesz automatycznie przekierowany do Panelu Klienta, w którym zobaczysz, czy aktywacja konta przebiegła pomyślnie.

Udane potwierdzenie rejestracji w InternetowyKantor.pl

Uzupełnij swoje dane osobowe

Kolejnym krokiem, aby dokonać pierwszej wymiany, będzie uzupełnienie danych. Kliknij w przycisk „Dodaj dane” i wpisz wymagane przez nas dane.

Formularz dla osoby fizycznej

Jeżeli będziesz wymieniać walutę na potrzeby firmowe, pamiętaj o zmianie typu konta w rozwijanej liście wybierając odpowiednią formę prawną, a następnie wprowadź dane, o które prosimy.

Pamiętaj, że wprowadzone dane muszą zgadzać się z danymi, na które są zarejestrowane Twoje rachunki bankowe.

Formularz dla spółki z o.o.

W każdym przypadku, niezależnie od typu konta jakie wybierzesz, będziemy wymagać podania numeru telefonu. Przy kolejnym logowaniu zapytamy Cię czy chcesz na danym, urządzeniu logować się poprzez potwierdzenie SMS czy też jest to urządzenie zaufane. W przypadku odpowiedzi “Nie“ na Twój numer telefonu będziemy wysyłać kody SMS, które będzie trzeba wpisać podczas logowania, aby uzyskać dostęp do profilu.

Potwierdzenie SMS

Po wprowadzeniu swoich danych zostaniesz poproszony o wyrażenie zgód na przekazywanie przez nas informacji marketingowych. Udzielenie tych zgód jest całkowicie dobrowolne.

Zgody marketingowe

Wprowadź numery rachunków, których użyjesz do wymiany

Aby przejść do zlecenia wymiany konieczne jest podanie numerów rachunków bankowych. Dodaj przynajmniej dwa rachunki – jeden złotówkowy i jeden walutowy. Pamiętaj, że rachunek, z którego masz zamiar przelać do nas środki na wymianę, musi należeć do Ciebie.

Jeżeli chcesz dodać więcej rachunków, możesz to zawsze zrobić w zakładce „Ustawienia” → „Konta bankowe”.

Nie masz jeszcze konta walutowego? Sprawdź gdzie i jak możesz takie konto założyć.

Formularz dodawania konta bankowego

Dla każdego numeru rachunku możesz ustawić zabezpieczenie SMS lub zaznaczyć, że jest to konto zaufane i nie wymaga potwierdzenia SMS.

Potwierdzenie SMS

Jeżeli chcesz, aby wymienione środki zostały wysłane na konto, którego nie jesteś właścicielem (np. na konto członka rodziny czy kontrahenta), dodaj ten rachunek wybierając opcję „Nie, nie jestem właścicielem konta”. Aby odbiorca takiego przelewu łatwo zidentyfikował płatność od Ciebie, dodaj tytuł przelewu wychodzącego, wprowadź np. swoje imię i nazwisko albo numer umowy, czy faktury, którą chcesz zapłacić.

Formularz dodawania innego odbiorcy

Po uzupełnieniu danych osobowych i rachunków, zobaczysz komunikat „Dziękujemy za uzupełnienie danych”. Oznacza to, że możesz rozpocząć już swoją pierwszą wymianę.

Wszystkie dane uzupełnione

Rozpocznij wymianę

W zakładce „Nowa wymiana” → “Wymiana jednorazowa“ ustaw odpowiednie opcje dla swojej transakcji. Zaznacz parametry wymiany, kupno lub sprzedaż, walutę oraz rachunki bankowe, które wykorzystasz do wymiany.

Na obrazku zaprezentowane są ustawienia dla przykładowej transakcji kupna 100 euro. Jeśli będziesz miał na swoim profilu punkty lub zniżkę, lub wypłata będzie dodatkowo płatna wówczas przy kursie pojawi się zielona ikonka “i” z odpowiednim wyjaśnieniem.

Formularz dodawania konta bankowego

Wybierz opcje wymiany

W pierwszym kroku możesz wybrać po jakim kursie chcesz dokonać wymiany. Dajemy Ci możliwość: wymiany po aktualnym kursie, wskazania konkretnego kursu lub ręcznego zatwierdzenia kursu.

Jeśli zdecydujesz się na wymianę po aktualnym kursie, wówczas dajemy Ci gwarancję, że nie ulegnie on zmianie oraz, że otrzymasz dokładnie taką kwotę, jaką zaakceptowałeś na początku zlecania transakcji.

Opcja wskazania konkretnego kursu jest wygodnym rozwiązaniem, jeśli chcesz, aby wymiana odbyła się automatycznie, ale tylko wtedy, gdy kurs osiągnie wskazaną wartość.

Obie powyższe możliwości są wyłączone w przypadku przelewu do odbiorcy.

Ręczne zatwierdzanie wymiany jest natomiast dobrym rozwiązaniem dla osób, które lubią obserwować kursy i samodzielnie zdecydować po jakim kursie i w jakim momencie zatwierdzić transakcję.

Wymiana - wybierz po jakim kursie

Wybierz metodę płatności

Dla Twojej wygody oferujemy kilka metod płatności. Niektóre z nich dostępne są tylko w wybranych bankach.

Wymiana - forma platnosci

Przejrzyj podsumowanie zlecenia

Przed złożeniem zlecenia przedstawimy Ci podsumowanie, na którym możesz jeszcze raz sprawdzić, czy wszystkie parametry wymiany się zgadzają.

Na obrazkach poniżej pokazujemy podsumowanie dla wymiany po aktualnym kursie, ale dla różnej formy płatności: samodzielny przelew lub przez Przelewy24. Dla każdego zlecenia podsumowanie generowane jest indywidualnie i będzie zawierać inne dane.

Kiedy pierwszy raz zdecydujesz się na wymianę po aktualnym kursie poprosimy Cię także o zaakceptowanie regulaminu “ Akceptacja Kursu Przed Wpłatą ”.

Forma płatności p24 Forma płatności samodzielny przelew

Uzupełnij dane dokumentu tożsamości

Po kliknięciu w przycisk „Złóż zlecenie”, przed pierwszą transakcją, poprosimy Cię o uzupełnienie informacji odnośnie Twojego dokumentu tożsamości. Po uzupełnieniu tych danych automatycznie przejdziesz dalej do kolejnych kroków.

Jeśli rejestrujesz się przez przeglądarkę na urządzeniu mobilnym, możesz skorzystać z opcji skanowania danych z dokumentu za pomocą kamery. Proces weryfikacji dokumentu z wykorzystaniem kamery polega na automatycznym odczycie danych z Twojego dokumentu tożsamości, dzięki czemu nie musisz ich wpisywać ręcznie podczas rejestracji w serwisie.

Forma płatności samodzielny przelew Uzupelnij dane dokumentu

W celu weryfikacji podanych danych możemy poprosić Cię o przesłanie do nas fotografii bądź skanu Twojego dokumentu tożsamości.

Przygotuj plik ze zdjęciem

Poprosimy Cię o przesłanie pliku zgodnego z naszymi wymogami.

Przy rejestracji profilu firmowego, poprosimy o przesłanie odpowiednich dokumentów dotyczących beneficjentów rzeczywistych i pełnomocnictwa, o ile takiej informacji nie będzie można potwierdzić z właściwym rejestrem handlowym.

Pliki przesłance Pliki dla firm Pliki dla firm formularz Dziękujemy

Dokonaj płatności wybraną wcześniej metodą

W zależności od wybranej metody płatności poprosimy Cię o wykonanie wpłaty.

Oferujemy następujące metody:

  • Przelew bankowy
  • Szybki i wygodny przelew przez Przelewy24
  • BLIK
  • Karta
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Kod QR przez aplikację mobilną banku

Jeśli wybrałeś “Przelew bankowy”:

Zobaczysz instrukcję przelewu środków z Twojego konta na rachunek InternetowyKantor.pl. Aby dokonać płatności zaloguj się do swojego konta bankowego i zleć przelew środków do InternetowyKantor.pl według podanej instrukcji. Skopiuj wyświetlone dane do formularza zlecania przelewu w Twoim banku. Nie zmieniaj podanego tytułu przelewu – może to opóźnić zaksięgowanie przelewu w naszym systemie.

Na obrazku pokazujemy instrukcję dla wymiany po aktualnym kursie.

Wymiana - pytanie

Po wykonaniu przelewu wróć na stronę z instrukcją i kliknij “Dalej”, a następnie potwierdź, że wykonałeś przelew.

Wymiana - pytanie

Jeśli wybrałeś wpłatę przez pośrednika płatności i jedną z metod: szybki przelew Przelewy24, BLIK, Google Pay, Apple Pay lub wpłatę kartą:

Zostaniesz przekierowany na stronę pośrednika płatności. W zależności od metody płatności na jaką się zdecydowałeś będziesz mógł potwierdzić wpłatę na stronie pośrednika płatności lub zostaniesz przez pośrednika płatności przekierowany do systemu bankowości internetowej swojego banku (tam dokonasz wpłaty). W każdym z tych przypadków, po potwierdzeniu płatności powrócisz na stronę InternetowyKantor.pl

Jeśli wybrałeś “Zeskanuję kod QR przez aplikację mobilną banku”:

Otwórz na swoim telefonie aplikację mobilną banku i zrób przelew, korzystając z opcji skanowania kodu QR.

Sprawdź potwierdzenie złożenia zlecenia

Po wykonaniu płatności zobaczysz potwierdzenie zlecenia oraz jego status.

Klikając w przycisk “Pokaż szczegóły” zobaczysz informację dotyczące tej wymiany.

Wymiana - potwierdzenie

W każdej chwili możesz też zalogować się do Panelu Klienta i sprawdzić status w zakładce “Moje transakcje” – tu będziesz mógł zatwierdzić transakcję, jeśli wybrałeś opcję „Chcę ręcznie potwierdzić kurs” lub sprawdzić status transakcji, dla której wskazałeś wymianę po konkretnym kursie lub tej po aktualnym kursie.

InternetowyKantor.pl jest czynny całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Nasi eksperci nadzorują każdą transakcję i muszą zweryfikować Twoją wpłatę.

Pracujemy w godzinach od 8:00 do 20:00. Jeśli dokonałeś wpłaty w tym czasie, nasi eksperci zweryfikują ją tak szybko, jak to możliwe. Jeśli otrzymaliśmy Twoje środki poza tymi godzinami, zweryfikujemy je rano kolejnego dnia roboczego.

Wymiana - potwierdzenie

Oczekuj na przelew wymienionych środków

Po zatwierdzeniu transakcji, realizujemy Twoją wymianę i odsyłamy wymienione środki. Po ich wysłaniu otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem.

Wymienione środki pojawią się na wskazanym koncie nawet w ciągu 15 minut, a najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu wysłania. Sprawdź od czego zależy czas realizacji.

Aplikacja mobilna dostępne sklepy z aplikacjami

Pobierz darmową aplikację InternetowyKantor.pl

Wymieniaj walutę w aplikacji mobilnej InternetowyKantor.pl gdziekolwiek jesteś.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić!
Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00