pl

Przelewy do odbiorców

Gdy wymieniasz walutę w InternetowyKantor.pl, masz możliwość odesłania wymienionych pieniędzy nie tylko na swój rachunek bankowy, ale także na konto należące do innego odbiorcy.

http://krok-pierwszy

Przelewaj walutę na dowolny rachunek

Możesz wskazać dowolny numer, np. rachunek do spłaty kredytu, rachunek instytucji, w której masz do uregulowania jakieś opłaty, czy rachunek bliskiej Ci osoby.

http://krok-drugi

Wysyłaj walutę do odbiorców zagranicznych

Możesz przelać środki w jednej z 19 walut do odbiorcy zagranicznego – sprawdź przelewy zagraniczne. Przelew w EUR już od 0 zł w obrębie Unii Europejskiej.

http://krok-trzeci

Korzystne ceny przelewów walutowych

Na przelewy walutowe w bankach często nałożone są dodatkowe opłaty, które trudno przewidzieć ze względu na skomplikowane i niełatwe do zrozumienia tryby przelewów.

W InternetowyKantor.pl ceny przelewów są jasne i korzystne. Z  góry informujemy Cię o koszcie przelewu, a także pokazujemy przewidywany czas, kiedy odbiorca otrzyma środki.

Sprawdź koszt przelewu w Twoim banku

Regulamin dodatkowy

Przelewy do odbiorców odbywają się w ramach świadczenia usług dodatkowych, opisanych szczegółowo w
Regulamin Świadczenia Usług Płatniczych i
Regulamin Świadczenia usług z akceptacją kursu

Często zadawane pytania

Jak zlecić przelew wymienionej waluty do odbiorcy?

Podczas zlecania transakcji w Panelu Klienta wystarczy, że wprowadzisz dane i numer bankowy osoby, do której chcesz odesłać środki oraz zaznaczysz, że nie jesteś właścicielem danego rachunku. Zleceniodawcą przelewów w InternetowyKantor.pl jest zawsze nasza firma Currency One SA, dlatego aby odbiorca zidentyfikował płatność, która pochodzi od Ciebie, ważne jest abyś wpisał odpowiedni tytuł przelewu wychodzącego np. swoje dane lub numer umowy kredytowej czy faktury.

W jakim scenariuszu wymiany mogę wysłać środki do innego odbiorcy?

Obecnie, aby środki zostały przesłane na rachunek innego odbiorcy możesz skorzystać z wymiany z zatwierdzeniem ręcznym lub zdecydować się na opcję usług “Po kursie”.

Dlaczego nadawcą przelewu jest Currency One?

Spółka Currency One jest operatorem serwisu InternetowyKantor.pl, dlatego wszystkie przelewy wychodzące są wysyłane w jej imieniu (jest nadawcą przelewu).

Jak mogę wysłać do odbiorcy dokładnie odliczoną kwotą?

W scenariuszu zatwierdzenia ręcznego, najpierw wpłać odrobinę więcej, aby na pewno wystarczyło do zakupu określonej przez Ciebie kwoty waluty. Podczas ręcznego zatwierdzania przelewu, będziesz mógł wpisać dokładną kwotę przelewu, a resztę zwrócimy na Twoje konto. Możesz także zdecydować się na realizację transakcji w scenariuszu “Po kursie” wówczas masz gwarancję kursu i ilości zakupionej waluty.

Co mam zrobić, kiedy nie znam pełnych danych odbiorcy ?

Skontaktuj się z odbiorcą przelewu, zapytaj o jego dane, o które prosimy. Podanie pełnych prawidłowych danych jest konieczne. Jeśli dane odbiorcy będą niepełne, bank odbiorcy może odrzucić taki przelew.

Kto może być odbiorcą przelewu?

Odbiorcą przelewu może zostać każda osoba (fizyczna lub prawna), której chcesz przesłać środki wymienione w InternetowyKantor.pl. Możesz wskazać dowolną osobę, ważne abyś podał nam jej prawidłowe dane potrzebne do wykonania przelewu. W ten sposób możesz zapłacić fakturę za towary i usługi lub przesłać walutę bliskiej Ci osobie.

Czy mogę dodać rachunek kredytowy?

Tak, odbiorcą przelewu może być bank, w którym spłacasz kredyt. Jeśli taki rachunek nie jest tylko Twoim indywidualnym kontem, możesz dodać taki rachunek w profilu zaznaczając, że nie jesteś jego właścicielem. Dodaj w tytule przelewu wychodzącego numer umowy kredytowej, aby bank łatwo zidentyfikował Twoją wpłatę.

Czy mogę wykonać najpierw wpłatę a potem dodać rachunek bankowy odbiorcy?

Nie, najpierw należy dodać rachunek bankowy, a dopiero potem zlecić wymianę i wysłać do nas przelew. Każdy rachunek ma indywidualnie przez system przyporządkowany kod, który pojawia się również w tytule przelewu. Dlatego już na samym początku na etapie zlecania transakcji należy wskazać dany rachunek.

Jeśli najpierw wyślesz do nas przelew a docelowy rachunek odbiorcy nie będzie dodany, to będziesz mógł zwrócić środki na swoje konto lub wysłać je na inne konto, które miałeś już wcześniej dodane na profilu.

Wypróbuj pierwszy kantor internetowy w Polsce!
Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00