pl

Usprawnienia w Panelu Klienta

13.04.2018

W Internetowykantor.pl stale dbamy o to, aby nasze strony internetowe były przyjazne w obsłudze i intuicyjne. Dlatego wprowadziliśmy drobne zmiany w Panelu Klienta, które ułatwiają składanie zlecenia wymiany.

Zmiany dotyczą tylko jednej zakładki Panelu Klienta. W zakładce “Nowa wymiana” poprawiliśmy czytelność opcji, tak aby krok po kroku przeprowadzić naszych Klientów przez proces wymiany walut. Usprawnienia zostały przygotowane przede wszystkim z myślą o mniej doświadczonych Użytkownikach naszego serwisu.

Aby upewnić się, że wprowadzamy zmiany na lepsze, zaprosiliśmy do badań użyteczności kilkadziesiąt osób. Dzięki ich opiniom staraliśmy się zaprojektować rozwiązanie, które jest bardziej intuicyjne dla nowych Użytkowników, a jednocześnie bierze pod uwagę potrzeby naszych stałych Klientów.

Oto kilka wybranych usprawnień:

  • przejrzysty wybór metody płatności wraz z nową formą wpłaty przez Przelewy24,

  • bardziej zrozumiały opis wygodnej wymiany po automatycznym kursie,

  • możliwość przejrzenia podsumowania zlecenia przed jego złożeniem,

  • lepsze wyliczanie kwoty do zapłaty w przypadku, gdy chcesz otrzymać konkretną kwotę (wymiana z wydawaniem reszty).

Jeśli chcesz sprawdzić jak wyglądają zmiany, po prostu zaloguj się do Panelu Klienta.

Życzymy przyjemnego korzystania z naszych usług.

Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00