pl

Uzupełnienie danych w Panelu Klienta – ważne informacje

09.05.2018

Internetowykantor.pl dba o bezpieczeństwo wymiany walut.  Dlatego transakcje w naszym serwisie nie mogą być anonimowe. Aby móc wymieniać Klienci proszeni są o uzupełnianie danych osobowych takich jak PESEL, serię i numer dokumentu tożsamości oraz datę jego ważności, dane firmy czy prowadzonej działalności gospodarczej.

 

Klienci Internetowykantor.pl, aby móc w pełni korzystać z możliwości, jakie daje serwis, są zobowiązani do uzupełnienia swoich danych osobowych. Uzupełnienie danych jest proste i szybkie. Wystarczy przygotować dokument tożsamości i po zalogowaniu do swojego profilu w Internetowykantor.pl, zaktualizować swoje dane. Wymóg uzupełnienia danych osobowych został nałożony na serwis Internetowykantor.pl przepisami prawa obowiązującymi w Polsce. Brak pełnych danych uniemożliwia korzystanie z usług serwisu – to wynik regulacji prawnych dotyczących wymiany walut w Internecie.

Więcej informacji o wymogu podania pełnych danych znajdą Państwo w zakładce Jak to działa. W zakładce Bezpieczeństwo  sprawdź jak dbamy o transakcji.

Nasze starania zostały docenione w plebiscycie Złoty Bankier portalu bankier.pl w kategorii „Bezpieczeństwo – najlepsze praktyki Fintech”. – 

Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00