Gwiazda Jakości Obsługi i Gwiazda Dekady dla Internetowykantor.pl
11.03.2020
W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, głosami konsumentów nasz serwis został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2020 i Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010-2020.
Certyfikaty Programu Jakości Obsługi pozwalają co roku wyłonić najbardziej przyjazne firmy dla klienta. O nagrodzie Gwiazda Jakości Obsługi decydują właśnie głosy konsumentów i najwyższe wskaźniki rekomendacji NPS, zbierane w trwającym przez cały rok badaniu satysfakcji. W tym roku zostały przyznane również specjalne nagrody dziesięciolecia – Gwiazdy Dekady 2010-2020, którą również uhonorowany został Internetowykantor.pl.
– Dziś mamy 310 tys. klientów i wiemy jak ważna jest komunikacja z nimi. To właśnie dzięki niej jesteśmy najczęściej ocenianym kantorem w Polsce. Cieszymy się, że potwierdzają to kolejne nagrody w naszym portfolio, czyli właśnie Gwiazda Jakości Obsługi, a także nagroda podsumowująca nasze 10-lecie – Gwiazda Dekady – mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR Internetowykantor.pl.
Nasz serwis wymiany walut obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Byliśmy pierwszym kantorem internetowym w Polsce i od samego początku stawialiśmy na wysoką jakość obsługi klienta.