Gwiazda Jakości Obsługi i Gwiazda Dekady dla Internetowykantor.pl

11.03.2020

W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, głosami konsumentów nasz serwis został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2020 i Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010-2020.

Certyfikaty Programu Jakości Obsługi pozwalają co roku wyłonić najbardziej przyjazne firmy dla klienta. O nagrodzie Gwiazda Jakości Obsługi decydują właśnie głosy konsumentów i najwyższe wskaźniki rekomendacji NPS, zbierane w trwającym przez cały rok badaniu satysfakcji. W tym roku zostały przyznane również specjalne nagrody dziesięciolecia - Gwiazdy Dekady 2010-2020, którą również uhonorowany został Internetowykantor.pl.

- Dziś mamy 310 tys. klientów i wiemy jak ważna jest komunikacja z nimi. To właśnie dzięki niej jesteśmy najczęściej ocenianym kantorem w Polsce. Cieszymy się, że potwierdzają to kolejne nagrody w naszym portfolio, czyli właśnie Gwiazda Jakości Obsługi, a także nagroda podsumowująca nasze 10-lecie - Gwiazda Dekady - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR Internetowykantor.pl. 

Nasz serwis wymiany walut obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Byliśmy pierwszym kantorem internetowym w Polsce i od samego początku stawialiśmy na wysoką jakość obsługi klienta. 

Autor: Katarzyna Moszko-Stachowska
Kategoria: Aktualności