pl

Growth Hacking – Przykłady sukcesów

21.04.2020

Przykłady sukcesów prezentuję poniżej formie slajdów z prezentacji – jeśli któryś z tematów bardziej was zainteresuje, bez problemu wygooglujecie szczegóły.

Drobna zmiana warta miliony dolarów

Kreatywny sposób na wzrost zamiast przepalania pieniędzy na tradycyjną reklamę

Konkretne wideo onboardingowe zamiast kreatywnych piesków

Inne przykłady

  • Trello: testowali brand message, wybrali 1 z 11, który konwertował lepiej

  • Lindsy Lettre: zabrali opcjonalne pole “Numer telefonu” i konwersja wzrosłą o 112%

  • Ciekawostka ze świata offline: kelnerzy zwiększają swoje napiwki rysując uśmieszek na paragonie, albo podając swoje imię

Za kulisami innych firm

Setki eksperymentów

Dedykowane zespoły „Growth”

Zespoły projektowe, w których stałym elementem jest data engineer i analytik

Booking.com przesadza z pogonią za wynikami

Pokazuję to jako antyprzykład. Booking.com w swojej organizacji za bardzo położył nacisk na impact (dowiedz się co to impact w odcinku 2). Zaniedbali spójność i ogólne doświadczenie klienta, w rezultacie są znani z natarczywości, czerwonym napisów i wyskakujących komunikatów w stylu handlarza z bliskowschodniego bazaru. 

 

CZ.I – Growth Hacking – część 1: „Przypowieść o wiaderkach”

CZ.II – Growth Hacking – część 2

 

MACIEJ SAWICKI UX DESIGNER INTERNETOWYKANTOR.PL

 

Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00