Growth Hacking – Przykłady sukcesów
21.04.2020Przykłady sukcesów prezentuję poniżej formie slajdów z prezentacji – jeśli któryś z tematów bardziej was zainteresuje, bez problemu wygooglujecie szczegóły.
Drobna zmiana warta miliony dolarów
Kreatywny sposób na wzrost zamiast przepalania pieniędzy na tradycyjną reklamę
Konkretne wideo onboardingowe zamiast kreatywnych piesków
Inne przykłady
-
Trello: testowali brand message, wybrali 1 z 11, który konwertował lepiej
-
Lindsy Lettre: zabrali opcjonalne pole “Numer telefonu” i konwersja wzrosłą o 112%
-
Ciekawostka ze świata offline: kelnerzy zwiększają swoje napiwki rysując uśmieszek na paragonie, albo podając swoje imię
Za kulisami innych firm
Setki eksperymentów
Dedykowane zespoły „Growth”
Zespoły projektowe, w których stałym elementem jest data engineer i analytik
Booking.com przesadza z pogonią za wynikami
Pokazuję to jako antyprzykład. Booking.com w swojej organizacji za bardzo położył nacisk na impact (dowiedz się co to impact w odcinku 2). Zaniedbali spójność i ogólne doświadczenie klienta, w rezultacie są znani z natarczywości, czerwonym napisów i wyskakujących komunikatów w stylu handlarza z bliskowschodniego bazaru.
CZ.I – Growth Hacking – część 1: „Przypowieść o wiaderkach”
CZ.II – Growth Hacking – część 2
MACIEJ SAWICKI UX DESIGNER INTERNETOWYKANTOR.PL