pl

Nowocześniejszy wygląd panelu klienta i nowa aplikacja mobilna

20.10.2020

Miło nam poinformować, że wkrótce w serwisie InternetowyKantor.pl wprowadzimy nowocześniejszy, odświeżony wygląd Panelu Klienta. Na przełomie października i listopada, po zalogowaniu do Panelu InternetowyKantor.pl, zauważysz, nową szatę graficzną i bardziej przejrzysty wygląd.

Bez zmian funkcjonalności

Bez obaw, sposób wymiany walut nie ulegnie zmianie. Wszystkie funkcjonalności będą nadal dostępne. Panel będzie wyglądać nowocześniej, mimo to proces wymiany i układ przycisków nie zmieni się.

Nowa aplikacja mobilna to więcej możliwości

Wkrótce wprowadzimy nową aplikację mobilną InternetowyKantor.pl, która będzie zawierała wszystkie funkcjonalności dostępne co do tej pory w przeglądarce internetowej m.in.

  • 4-cyfrowy kod PIN

  • logowanie FaceID

  • możliwość podglądu wykresu podczas zatwierdzania

  • wymiana po aktualnym kursie

  • historia punktów

  • możliwość złożenia zlecenia oczekującego na lepszy kurs

Zaktualizowaną wersję aplikacji uruchomimy na przełomie listopada i grudnia – rozpoznasz ją po nowej ikonce z naszym logo.

Informujemy o zmianach, aby nowy wygląd nie był dla Państwa zaskoczeniem – nadal dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych i usług realizowanych za pomocą panelu. Mamy nadzieję, że powyższe zmiany sprawią, że korzystanie z InternetowyKantor.pl będzie jescze przyjemniejsze.

Jeżeli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z naszymi konsultantami telefonicznie lub mailowo.

 

Szybki kontakt
Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują
w dni robocze (pn-pt)
w godzinach 08:00 - 20:00