Serwis w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku

22.12.2021

W związku z okresem Świąt Bożonarodzeniowych zmieniają się godziny pracy w serwisie InternetowyKantor.pl.

W wigilię (24.12) Biuro Obsługi Klienta będzie działało do godziny 13:00. Przez cały dzień będzie można zatwierdzać transakcje, jednak przelewy przychodzące i wychodzące  mogą być opóźnione, jeżeli zostaną zlecone po godzinie 13:00. 

25 grudnia infolinia będzie nieczynna, natomiast zatwierdzanie transakcji nadal będzie możliwe.

W sylwestra (31.12) Biuro Obsługi klienta będzie czynne do godziny 14:00. W tym dniu, przelewy przychodzące i wychodzące, podobnie jak w Wigilię mogą docierać z opóźnieniem, jeśli zostaną zlecone po godzinie 14:00.

1 i 6 stycznia infolinia będzie nieczynna, natomiast zatwierdzanie transakcji nadal będzie możliwe.

We wszystkie dni świąteczne będzie można dokonywać transakcji wymiany walut, jednak przelewy przychodzące i wychodzące mogą być opóźnione. Przelewy będą realizowane najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

Infolinia
+48 61 250 45 65
LiveChat
Rozpocznij LiveChat
E-mail
biuro@internetowykantor.pl
Nasi konsultanci pracują 
w dni robocze (pn-pt) 
w godzinach 08:00 - 20:00